A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Vmx 1200 V-Max 1990 (1198)

Vmx 1200 V-Max 1990 (1198) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Hűséges szamuráj

Szöveges ítélet

Nagyon erős gép. Nem kezdő csikóknak való, sokat törtek( és sokan törtek) a gyakorlatlan , rutintalan srácok. Én 1972 óta motorozok minden féle gépet vezettem már, de a Max az összes között a legjobb barátom. Ezt nem kell üveghangon tekerni hogy haladjon, nem kell a hasalástól a csuklómat és a nyakamat esténként borogatni, hiszen kényelmesen ülök rajta.
Az ülése is nagyon kényelmes, a nyereg alacsony és az én 80 kilómmal és 170 centimmel is biztonságosan talpalható. Én a tempós haladás miatt felszereltem egy középmagas szélvédőt ami nagyon jó az esti bogaras időkben. A motort ki kell ismerni a biztonságos haladáshoz, nem szabad soha kölcsönadni egy egy körre ! Ez nem az a vas amit gőzös fejjel lehet vezetni. Még én is adrenalin túltengést kapok egy egy telegázas elsőkerék felemelkedéstől(nem felrántástól) ! A gép 4-5000 fordulattól félelmetes gyorsulást produkál égészen a leszabályzásig. A kormányt mindig ajánlott két kézzel fogni, mert az eleje szitálásra hajlamos.(én nem tettem fel kormánystabilizátort) Utassal ,keményrefújt gumival stabilan mentem 240-et vele (Metzeller gumival). A Brigstone nagyon jól tapadt, de 200-nál már szitált és nagyon gyorsan kopott.

Összegezve még most is tekintélyt parancsoló ami ebben a motorban van.
Alig várom az új 2009 es típust !

Hibalista

- 2 akkumulátor eddig, most kezdett szivárogni az egyik első telóból az olaj(valószínű a rossz pesti utak és az öregedés hatása)

Ide hordtam szervizbe

garanciálisan a Yamaha szervízbe a M1-M7 nél voltak akkor

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1997
Kényelem (10) Használati időtartam 11 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46