A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Fz6 2004 (600)

Fz6 2004 (600) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ideális mindenes

Szöveges ítélet

Több nagymotorom is volt előtte (gsx-r600,cbr600,BT1100), de mégis az FZ6-ot szerettem a legjobban mind közül. Nagyon sokoldalú motor meglepően jó motorral és futóművel. A sok 600-as után valami nagyobb 4hengerest kerestem de adódott egy lehetőség és nagyon jó áron rátaláltam egy FZ6-ra amit rögtön meg is vettem.Nem vártam tőle semmi extrát de a próbaúton nagyon kellemesen meglepődtem. A motor 600as mivoltjához képest meglepően nyomatékos már viszonylag kis fordulaton is. Az előző cbr600-om 7000 fordulatig szinte semmit sem produkált majd 7000rmp-nál hirtelen megindult. Az FZ6-os már nagyon szépen tol 4000 fordulattól de igazán 8000 és 14000 fordulat között van elemében. Egy kezdő is simán elterelgeti de egy profi sem unatkozna rajta. Fogyasztása túrázós tempóban 5,5 liter de ha nagyon húzod a fülét akkor sem megy nagyon 7l fölé.
Negatívumként a kemény gyári üllést említeném...100km után már igen sajogott a hátsó részem. Az első fék sem tartozik a legjobbak közé, főleg kétszemélyes üzemmódban nagyon gyöngének érződik de ezen a fém fékcsövek segítenek.
A gyári kipufogó nagyon halk,nekem már szinte zavaró volt,hogy alig hallom menet közben a hangját. Ezt a "problémát" egy Leo Vince rendszerrel orvosoltam, a motornak gyönyörű hangja lett és szerencsére a fogyasztás sem változott.
Összegezve a dolgokat aki ezt a motort választja nem fog csalódni! Nagyon sokoldalú járgány, egyaránt alkalmas hosszabb túrákra és kanyarvadászatra is.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

magam szereltem (csak olaj+szűrő csere volt)

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 35000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? cbr 600 Következő motorja? Z 1000
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46