A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xt 350 1985 (349)

Xt 350 1985 (349) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

JamahaXT350 a megbízható társ!

Szöveges ítélet

Lehet hogy elfogult vagyok a típus "osztályozásával" kapcsolatban, ugyanis az első endúro motorom. - (persze ez nem azt jelenti hogy nem próbáltam ki más motorokat, és nincs összehasonlítási alapom...)
Igaz csak hétvégi motorozgatásként használom, de rendkívül szeretem ezt a "vasat" - elsősorban kényelme, könnyű kezelhetősége, EGYSZERŰSÉGE -tartóssága, karbantarthatósága miatt. Nem egy versenyenduro, de a nyomatékos motorjának köszönhetően kiválóan alkalmas a teljesítménye bármílyen terep leküzdésére (az enyémen monjuk 15-49 fog átét is segít). A hangja gyönyörű-csak szeretni lehet! Amit plussz ként említenék hogy az első telók olaj+levegősek, ami annyit takar hogy az olaj sűrűségének megválasztása mellet lehetőség van a levegőnyomás terephez illő választására! - (én a 0,8; 0,9 bar-t részesítem előnyben).
Végezetül, hogy ne csak a jót írjam hátrányaként említeném: 130-140 Kg súlyát; a blokk "puha" anyagát; és a dobféket hátul.-de ezek az "apróságok" a korukban nem akadályozták meg abban a Yamaha XT típust hogy történelmet ne írjanak az OFF ROAD motorosok szemében.

Hibalista

- Fordulatszámmérő bovden szakadás

Ide hordtam szervizbe

nem kellet!

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1987
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 34500
Megbízhatóság (9) Vezetett km 6000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46