A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xt 660 R 2004 (660)

Xt 660 R 2004 (660) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Kényelmes bömbi

Szöveges ítélet

Második motorom egy Cagiva Mito 125 után. Sztem a teljesítménye kiszolgál egész életemben, nem hiszem, hogy kell nekem erősebb gép. Kényelmes, megbízható, stb, stb. 2 voltam vele Miskolc-Balaton távon. Azt hittem a 15 literes tank elég lesz háztól házig a 300km-re... Tévedtem. Egy tankal pályán 130-al 200km-ert tettem meg. Ha 80-90-el mentem volna biztos elmegy 250-et, de 300-at biztos nem. Ez van. Egy ABS még elfére rajta és akkor Istenkirály, így csak Király. Igaz az ára igen barátságos volt a gyári akció keretén belül... 1.3M ft, 1.6 helyett. Mindenkinek ajánlom, nem hiszem, hogy lesz vele komoly gond bárkinek is. Tettem rá terepgumit is, hihetetlen, hogy a sárban úgy megy vele mint a vonat... Ugrálni nem szabad vele, nem arra való, nehéz hozzá, teleszkóp sem arra való,de nyugisan túrni a sarat kiváló, nem tudtam vele elakadni, pedig akartam a dagonyában. Autópályán is jó a gyári gumival, egy túraplexi jó lenne rá, de ritka és drága. A tonkot szorítani kell rajta mint egy lovon, a menetszél szét akarja húzni a lábad... Ez egy perverz motor:) Túradobozt nem vettem rá, mert horror ára van, a gyári doboztartóról nem is beszélve, inkább csináltam rá magam alu trep lemezből. Ha valakit érdekel keressen rá az Xt660 klub, "adok veszek van pluszban" rovatban, tudok segíteni...
Nekem nagyon bevált, 300km után úgy szálok le, mintha a szomszédba mentem volna!

Üdv.

Hibalista

- Eddig semmi.

Ide hordtam szervizbe

Miskolci Yamaha.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46