A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Fz6 2004 (600)

Fz6 2004 (600) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ketyeg, mint a svájci óra! :)

Szöveges ítélet

egy 350-es jawa után pattantam rá erre a mocira. Bevallom kissé vacogtam és remegtem a tesztmotoron mert más dimenziókba röpített. De nagyon megtetszett így meg is vettem.
sok sok típussal ismerkedtem és egy évig csak tesztmotoroztam mire úgy döntöttem hogy fazerem lesz. Ami nagyon megfogott benne hogy egy kezesbárány ha kanyarodni akarok kanyarodik ha meg akarok állni akkor megáll (dupla tárcsa) ha meg menni akarok akkor meg megy (amiról az r6alapú blokk gondoskodik).
Nem számítottam rá hogy ilyen gyorsan összeszokunk.
nah mind1 a lényeg hogy az elmúlt 9000 km alatt a kötelező olajcseréken kívül csak mosni kellett meg tankolni.
Olajból fullszintetikus benzinből minél nagyobb oktánszám a javasolt (v-powert valamiért nem szereti).
A gyári did láncot 3000km -nél kellett picit utánhúzni azóta úgy áll mintha be lenne betonozva. A fékeken és a gumikon szinte semmi kopás (bár ez stílusfüggő). évente 1x 2x szoktan neki adni injektortisztítót és egy kis metabondot a rend kedvévért. :)
Erősen ajánlott :)

Hibalista

- A rendszámtáblatartó csavar kiesett.
- javítási költség: 1db 6os alátét + csavar a polcomról :)

Ide hordtam szervizbe

Yamaha berény.

gyorsak rugalmasak és mindent meg lehet velük oldani :)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 9500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46