A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Dt 125r 1993 (124)

Dt 125r 1993 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

kezdésnek a legjobb

Szöveges ítélet

hello!

két hete van nálam a motor. eddig nem volt semmi baja, kb 1200 km-ig, amikor is kiderült hogy rossz hőértékű gyertya van benne. Na ez szépen leolvadt egy hosszabb emelkedő alatt, és "kicsit" ledarálta a dugattyút (szerencsére a henger megúszta).
amúgy a motornak ezen kívül nem volt semmi baja, könnyen indult, működött rajta minden elektronika.

menetteljesítményről annyit hogy ettől a 15-17 lótól, nem szabad csodákat várni. megyeget ez egész szépen, de igazából nem szereti ha forgatják, inkább nyomatékra próbálták hangolni.
ez a fogyasztáson is meglátszik, ha óvatosan mész kijön 4 literből is , ha pedig húzod neki akkor olyan 5-6liter.

én ugy 60 %-ban terepen használtam. annak ellenére hogy nem egy versenyenduró, szépen elment mindenhol (pedig látott egy-két szebb terepet:D). az első telók lehetnének keményebbek is, és a fékek is lehetnének jobbak, de hát ez egy ilyen kategória.

aszfaltra nem sok minden ez a teljesítmény, de a 85-90-es utazót simán birja, főleg egy nagyobb áttétellel.

ezek fényében szerintem ez egy nagyon jó kis kezdőmotor, amit mind terepen (egy rövidebb áttétellel és crossgumival) és aszfalton is lehet használni, alacsony fenntartási költségek és egész jó megbízhatóság mellett.

ui. ha kész lesz akkor majd még írom tovább a tapasztalatokat:D

Hibalista

- a kedves előző tulaj rossz gyertyát rakott bele és az egy kicsit átalakította a dugattyút

Ide hordtam szervizbe

itthon szereljük

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1999
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 37000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 1200
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46