A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Slider 2006 (49)

Slider 2006 (49) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kis gonosz

Szöveges ítélet

2002-ben vettem a gépet használtan kb. 300 km-rel. Akkor még nem tudtam, hogy olasz barátom - merthogy onnan hozták be - eldobta egyszer, és az első teló felső csöve a bilincsnél kissé elgörbült. Ez a teló puhulását okozta, amit a szervízben vett észre a srác. Folyt az olaj. A cső olcsó és gyors cseréje orvosolta a problémát. (Persze bontottat vettem, mert a gyári indokolatlanul drága.) De így is bőven megérte az árát. 300-ért vettem bukóval. A boltban akkor kb. 600-ért kaptam volna.
A motor pikantériája, hogy MBK Stunt néven fut, de minden gyári Yamaha tartozék tökéletesen illik rá a fékbetéttől a csomagtartóig. Olyannyira, hogy az olajsapán eredetileg is ott a Yamaha logó. Ráadásul a Yamahások is foglalkoznak velem a szervízben az MBK felirat ellenére is.
Nekem ez az első motoros kétkerekű járművem, így már az 50-es gyári blokkal is elégedett voltam. Simán ágaskodott az első kerék gázadásra is ha kicsit hátrébb toltam az ülésen az ülepem.
De azért azt az erőt hamar ki lehet motorozni belőle. Igaz a 85-90-et úgy is tudta. Aztán belekerült egy hetvenes blokk, görgök, karbi, minden ami kell. Pirelli gumik is segítenek a kanyarokban. Így már-már sportmotorosan döntögethető. A rövid tengelytáv miatt pedig egyméletlen fordulékony. A (felújított) lengéscsillapítók és a gyári Brembo fékek is igencsak jó szolgálatot tesznek a pesti utakon. Eddig kétszer sikerült eldobnom, de az oldalán lévő idomok cseréjével (kb. 3-4 ezer forint a gyári szett) máris olyan, mintha nem történt volna semmi. Főleg miután már raktapaszaid sincsenek... Rendkívülmasszív a gép.
Én a tuningot úgy állítottam, hogy 100-nál ne nagyon menjen többet, mert tök fölösleges, hanem addig haladjon rendesen! A kilóméteróra úgy kúszik fel, mintha egy régi diesel fordulatszámmérőjét figyelnéd. Kevés olyan jármű van az utakon, ami 60-70ig tudná tartani a lépést. Azok is inkább kétkerekűek.
Az is jó benne, hogy nem az az átlagos robogó formát hozza. Éppen ezért meg is szoktak nézni sokszor rajta. Az MBK gyártmány miatt fekete, amit én piros felnikkel és plexivel egészítettem ki. A Yamaha nem is gyárt feketét a mociból. Az kevésbé fontos, hogy az embert megnézik rajta, mint az, hogy a magas kiképzés miatt (és talán a 190 centim miatt) simán ellátok a kocsisor fölött, ami sokkal biztonságosabbá teszi a motorozást. Jó előre ki lehet szúrni az idegesebb kormánymozdulatokkal operáló polgártársainkat. Ráadásul kényelmes is, és én is elférek rajta, sőt már a barátnőmmel is sokszor mentünk vele ketten. (nyilván csak zárt pályán bukóban ;) )
Azt hiszem az elvégzett tuningokkal ez egy igazi városi élménymotor lett, ami azért érdekes, mert emellett a mindennapi használatra is tökéletesen megfelel, bár ehhez egy doboz sok segítséget nyújt, amit egy könnyed mozdulattal lekapok, ha csak gurulgatni szeretnék. Nem is tervezek semmi változtatást, és az is biztos, hogy ha lesz is nagyobb motorom, ezt megtartom.

Hibalista

- semmi, illetve az első teló görbült, de az sem magától :)

Ide hordtam szervizbe

Yamaha Budaörs

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2002
Kényelem (8) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 300
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46