A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

TW 125 

Az ítélet értékelése
2,5(2 db)

Kis Husikám

Szöveges ítélet

Túl a 40.000-dik kilóméterén ezeket a hibákat kellett javítanom: henger kissé ovális, hónolás kipufogó oldalon eltűnt, hengerkopás 0.05mm, gyűrűhézagok még kopási határ alatt, dugattyú csapszeg csereérett, kipufogó szelepvezető enyhén kopott, de még nem érdemes hozzányúlni, szívó szelepülés kisebb megigazítást igényelt. Szelephézagot egyszer beállítottam, aztán egyátalán nem csörömpöl, nyáron terepezés után azért felhangosodik, de ez ilyen konstrukció. (Télen például abszolút semmi szelephangja nincsen). Kipufogó leömlő a nyakánál papírvékony, ki is töredezett, kilukadt pár helyen. Kuplunglamellák bőven kopási határ alatt, kuplungrugók jók, egynél mértem határ közeli értéket, a kuplungkosáron viszont már mélyebb hornyok vannak. Generátor tekercsek bevonata egy-két helyen letöredezett ami sajnos bekerült a deknibe. Váltó százból egyszer üresből nem veszi az első fokozatot, dupla kuplungolás után viszont simán, amúgy gyönyörűen, gyorsan lehet kapcsolni mindegyik fokozatot fel is, le is. Első lánckerék kicsit féloldalasan kopott, lánckerék-rögzítő lemez hornyainak nyíródása miatt nem volt tengelyirányú a futása. Gyújtótrafó primer tekercs ellenállása tartós esőzés után 4-5 Ohm lett, és már nem is volt szikra. (Fekve is maradtam vele, tolhattam hazáig az esőben, haragudtam rá pár napig, de aztán megbocsátottam). Villaolaj simán bírta ezidáig, és még talán tovább is bírta volna, villarugó gyári méretű. Kormánycsapágyzsír betonkeményre kövült, de a golyók és tok is tisztítás után hibátlanok. Főfékhenger karmantyút cserélnem kellett, el volt repedve, szinte semmi nyomást nem produkált. A hátsó fék néha első pár fékezéskor koppan, visszarúg, aztán utánna már sima, a fékdob minimálisan ovális. Kerékcsapágyakkal egyenlőre nincs gond, a hátsó kerék küllőket kell néha utánfeszítenem, kilazulgatnak, de nincs benne sem nyolcas, sem tojás. A láncot feszítenem kell gyakrabban, mert már kb. 40mm lógáskor erőset ránt induláskor. Karburátort nem kellett eddig nagyon piszkálnom, a szivató szivatott egyszer, nem zárt le teljesen, így melegen alig-alig akart indulni. A műanyag úszóról apró szemcsék válnak le, a benzin kikezdte, egy hétig vakartam a fejem, hogy honnan-miből kerülnek az úszóházba, főfúvókába, tolattyúra a kis fekete pontok.
Kis sebességen kanyarodáskor a nagy széles gumik miatt kicsit labilis, de meg lehet szokni, terepen bazaltos, kavicsos úton azért dobálja a hátulját, ennek ellenére városban, terepen, földön-vízen-levegőben kezelhető, megy mint a rakéta. Átmegy mindenen, padkán, kátyún, kakaóscsigán, két méteres gazon. Sajnos ritka típus idehaza, pár alkatrészért igencsak utánna kellett mennem, hiába az SR 125-ös hasonlósága, "alkatrészbősége"...
Összességében imádom vezetni, szerelni, nézegetni. Soha nem adom el.

Hibalista

- Láncszett 12.000
- Főfékhenger javító 6.000
- Gyújtótrafó 5.000
- Első+hátsó gumi 58.000
- Fékbetétek első+hátsó 7.000
- Dugattyú+fúrás 15.000
- Izzók, olaj, szűrők, gyertya, markolat, csavarok, apróságok

Ide hordtam szervizbe

Sufni

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2000
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 36000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Dio, S51, MZ Következő motorja? XT660
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46