A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xt 125 1982 (124)

Xt 125 1982 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kiválló kezdés

Szöveges ítélet

Hát kezdjük!

Talán először a teljesítményről...bár nem túl erős(kb 8LE), de 125ösökhöz képest iszonyú nyomatékos alul...persze a kategóriához mérten!Azért 2 személlyel igencsak pörgetni kell, ha haladni is akar az ember!
A hátsó teló sztem kevés...bár igaz, hogy Monocross felirat van rajta...de 2 személlyel nagyon beül a háta(ki kell emelni:)
Alapvetően a blokkja rendkívül megbízható...9 éve van a környéken, de a blokkja még nem volt bontva...még dugózva sem...és még most sem eszi az olajat!
Még sohasem hagyott cserben engem sem!

Szerintem kezdőmotornak kiválló, nem egy vadállat, de nyomatékos, és városban tökéletes...egy picit a végsebessége zavaró, de 125öshöz képest szintén versenyképes(110 km/h)

Az üléspozíció viszont rossz...mondjuk endúró...de 50km után már fáj az ember hátsó fele...de csak az...ergo a kormány-ülés-lábtartó háromszög jó!

Na kb ennyi!
Egyébként a moci ELADÓ lesz tavaszra újratekercselve, újragumizva, szelepállítással!kb 190 ezerért...ez úgy reális az állapotához képest...korát meghazuttoló, szinte gyári!!!!
Ha kérdésed van: bug1@citromail.hu

Hibalista

- Tekercs a blokkban...de 40000 km után...sztem elkötések miatt

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1982
Kényelem (4) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 45000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1500
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46