A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Yzf-R1 2002 (998)

Yzf-R1 2002 (998) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Lineáris nyomatékgörbe

Szöveges ítélet

Kipróbáltam már a legtöbb jelenleg kapható utcai 1000 ccm-es sportmotort. Nem akarnám kijelenteni hogy az R1 a csúcs és mindenki ilyet vegyen mert a többi egy fos. Ez teljesen izlés dolga és én nem a yamahánál vagyok értékesítő. Mindenki olyan motort választ ami épp neki tetszik.
Nekem ez tetszett. Szép forma, dinamikus menetteljesítmény (mégiscsak 1000ccm) megbízható motor és nem robogó méretű váz. De talán a legjobb tulajdonsága hogy alul is húz!!! Mig a legtöbb uj 1000-es gép csak 6000-7000 ford között kezd el dolgozni (addig egy jobb MZ is meggyalázza), addig ez már az alsó ford. tartományban is erős. Sőt ha kicsit bátrabban huzód a gázt, ne lepődj meg amikor elemeli az elejét teljesen spontán. Nem kell a gázt csapkodni hogyha kerekezni akarnál vele. (2004 esen muszály...) No, e tulajdonságai miatt nyugodt szívvel mondom hogy jól kezelhető, könnyű vele motorozni.
Extra felszerelés:
-sportdob: szinte kötelező mert amugy elég beteg hangja van
-kormánystabilizátor(Öhlins): nem is értem miért nincs rajta gyárilag??? a lényeg hogy nagyon fontos mert amugy rázza az elejét valószinűleg a kiváló minőségű útjaink miatt.
-sportlégszűrő
-áttétel: 1 foggal kisebb elől (15), nagyon jó dolog, teljesen más motort kaptam, végre 10 el kevesebbet megy (szörnyű)
-bukógomba, hátsóüléstakaró....stb
De ugye ha nem lenne benne semmi rossz akkor túl szép lenne hogy igaz legyen. Ugy hogy azért van benne rossz is. Mégpedig a fék egy kicsit gyengére sikerült gyárilag. Vettem bele valami tuning, hi-tech betétet amitól jobb lett, de még nem az igazi, valószinűleg a fémfékcső lesz a megoldás.

Összeségében akinek tetszik a forma, nem akar ujjat venni vagy hozzám hasonlóan magasabbra nőtt én nem akarna egy bmx-méretű GSXR-en nyomorogni annak bátran ajánlom. Három dologra kell költeni: benzin, olajcsere, gumicsere.

Hibalista

- Elromolni??? Nem olasz motort vettem...

Ide hordtam szervizbe

Peugeot-Yamaha Autósziget, Pécs. Gyenge hozzáértés jó sok pénzért.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Veszi Ferenc alias Feró!!! Csakis hozzáfordulok. Az egyetlen ember ebben a régióban aki ért a futómű állitáshoz.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 6000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 14000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46