A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Majesty 400 (395 cm3)

Majesty 400 (395 cm3) 

Az ítélet értékelése
4,5(2 db)

második élettársam

Szöveges ítélet

Néhány egyéb robogó,és álmatlan éjszaka után,,mindneféle cserebere után lett meg a maja.Húha.....A kapcsolatot finom pettingel kezdtem,,pl polirozás,szervizelés,,némi csilivili ajándék..Majd.Elérkezetnek láttam az idöt, hogy a yamaha majesty clubba is megmutassam második "élettársam"...megvolt a nagy EJHA,de tuti,klassz stb
-a valóság-
Nagyon jó tulajdonságu robogó ami pl az uttartás,kezelhetöség, kényelem ,praktikum terén mérhetö..Nem gond neki ha pajzán 100kilos testemmel,és kispocok feleségemmel hosszab túrázásra adjuk igencsak ötven feletti fejünket.Nagyon jól pakolható az ülés alatti tároló (60 lötyis)
amit kis feleségem ki is használ.Nekem marad a kesztyütartó,de elég az is.
A suhanó (mostantól igy hivom) simán viszi a 110-120as tempót amit 4,5-liter benyával megold.Ilyen tempónál még nem koppanón van a gázmarkolat.
Mivel hogy Én elég régi (antik) motoros vagyok ,létkérdés hogy a suhanó hogy birja a szerpentint, hegymenetet..Nos a gép az adottságokhoz képest igen jól birja a flikk-flakkos utakat is,,(ügyelni kell hogy a könyökünk ne érjen le-hehe)...Nagyon élvezetes tud lenni a pilisi hegyekben a döntögetés a prima pirelli papucsokkal,,pedig nem rizsrakéta a masina.
Már egy ideje szoros kapcsolatban vagyunk,,napi 50km a melóba járás miatt, igy elmondhatom- igen jó vétel a gép,,A nagy arcuak nem tekintik motornak a robogót. Tényleg nem az ,mert annál több, a normál hétköznapokban mindenképpen.A külsöségeket könnyü tisztán tartani,és nagyon jól véd az esö ,a szél és a burkolaton kimuló bogarak ellen.
Talán a hátrány közt emlithetjük hogy a szervizelés nem egyszerü, a burkolatok bontogatása miatt,dehát a csajokat is lekell vetköztetni ha a nektárhoz akarunk férni,,,
Persze mindig vannak okostojás emberek akik mindenbe megtalálják azt amit ócsárolni lehet,,,Nekik ugysem jó semmi..azért a 400-as maja igencsak lecke nekik.
Vedd meg bátran és élvezd vele az életet,a gép a társad lesz..Ha gondos vagy ö hálás lesz....(Bár ez sok gépre igaz, de jól hangzott)

Hibalista

- kormánycsapágy,

Ide hordtam szervizbe

Halásztelek--Pisti

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

undefined

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2004
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 33000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás l
Előző motorja? Z-750,,/1987- túra Következő motorja? robogó
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46