A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

yp majesty 250 (1995) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Maya Gold

Szöveges ítélet

3 éve került hozzám gombokért. Krónikus motorozás hiányban szenvedtem, elődje elhunyt egy nyergesvontatóval történt affér következtében. Béke poraira, imádtam. Motort kerestem, de pont nem volt semmi, ami az én igényeimnek (inkább használati tárgy, mint ruházati kiegészítő)megfelelt volna, vagy csak horror áron. Így hát megvettem életem első robogóját. A mai napig endurósan ülök rá...A szine metál bézs,(hivatalosan barna)Korából adódóan (na meg a hozzáértő gazdák, szerelők miatt) számos bosszantó aprósággal. Ezek egy hónap elfoglaltságot jelentettek. Ez után két év gondtalan motorozás következett. Tankoltam, mentem, és kész. Aztán jött egy nagyobb szerviz, szij, görgő,variátor, stb, (maximalista vagyok sajnos). Megláttam az alkatrész árakat és sírtam. Hosszan ,és sokáig. Aztán megtudtam hogy ezt a típust gyártják még Linhai Monarch néven... Én inkább Ali Babával üzleteltem, a negyven rabló hoppon maradt....Probléma megoldva, gombokért van hozzá minden. Szerelni horror volt , szinte minden meló miatt meg kellet "hámozni". Ez a porlasztó beállításnál bosszantó(CV karbi, automata szívatóval) állít, burkolat, tank helyére,ülés vissza , próba menet,nem jó, kezdjük elölről. Már annyira nem szerettem az öreglányt.Közben belefutottam pár partizán megoldásba, amitől ízes, magyaros kifejezések fakadtak ajkaimról. Túl éltem, elkészültem vele, minden gyári értéken, és ekkor az önindító szabadonfutója megadta magát.Berúgókar az meg nincs. Szerelmünk barátsággá szelídült finoman fogalmazva. Majdnem felgyújtottam. Egy kis szünet után,( fontosabb dolgom volt) ezt is kicseréltem. Végre próbakör,jobban megy most mint valaha. Ennyit erről a példányról.
A típus félelmetesen jól megtervezett. Amire készült arra tökéletes. Kényelmes, 3 óra lazán ülhető rajta, sebessége max 120km/h körül van, de azt gond nélkül eléri,elég dinamikus, . Az ülés alatti gyerekkádba egy zárt bukó meg egy jet belefér.Na meg ott van még a kesztyűtartó is. Én egy személlyel,5-200km távolságra használom-használtam, városban és autó úton(autópályán nem használtam) meg voltam-vagyok vele elégedve, teljesen korrekt. Városi dugókban bujkálni egy kicsit hosszú, de megoldható.A futómű pont jó.Teszi a dolgát, se nem puha se nem kemény
Negatívum a kis kerék. Szép fővárosunkban nincs egy négyzetméter egyenes felület,na meg kráter is akad bőven,hát nagyobb kerék nem ártana. Sajnos az én tökön-babon stílusomat az alacsony hasmagasság sem támogatja..
Végül is nagyon jó robogó, a legnagyobb baja, hogy nagyon nem csitri már. A blokk maga nagyon tartós, strapabíró, nincs gond vele. Ha porlasztó oda van lőve, ahova kell, akkor meglepően dinamikus. Nincs mese, ehhez a típushoz "jóvanazúgy" szerelés nagyon nem jó. Olajból tényleg azt kell belerakni amit kér.

Hibalista

- Hátsó fékbetétek, önindító szabadonfutója.

Ide hordtam szervizbe

Maximalista ,konok elmerogyant, csak a 100% fogadja el azt is duzzogva, egyszóval én.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1999
Kényelem (9) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 48000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Tuareg Következő motorja? Superlight 125
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46