A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

BT1100 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megbízható behemót

Szöveges ítélet

Előtte Jawa 634-en mentem. Más tapasztalatom nem igazán volt. A motort használatra megkaptam, nem pedig vásároltam. Amit éreztem, kanyarban hajlandó volt bebukni, súlypontot magasnak éreztem. ÉVekig hajtottam, élveztem. Szép, robosztus külső, alul nagyon jó nyomatéka van, nem kellett visszakapcsolgatni, jó a hangja, kényelmes az ülés- és a kormánypozíciója. Aztán kollégákkal elkezdtünk cserélni pár napra. Akkor felültem VT650 Hondára, r1 Yamahára, SV650-re, CBR1000-re, BMW k1200r-re, R1200R-re...stb. És akkor világossá vált, hogy valami hiányzik. alacsonyabb súlypont, sor4 volt az új vágy... így visszaadtam az unokatestvéremnek, megköszönve az évekig tartó használatot :-) Amúgy egy nagyon szerethető motor ha nem akarsz nagyot gyorsulni vagy száguldozni

Hibalista

- A kuplung csúszott picit, de már amikor átvettem, akkor is csúszott. A RedBaronban újították fel, a tulajdonos a szemem láttára hagyott ott egy zsák pénzt, de nem volt tökéletes. De csak nagy terhelésénél jelentkezett, igazából együtt tudtam vele élni. Ezen kívül háromszor lelökte meagáról a hátsó karburátort. Első alkalommal pánikolva szerelőhöz mentem. Rámutatott a problémára, utána magam visszapakoltam és ment simán.

Ide hordtam szervizbe

Sehova. 9 év alatt csak olajat, szűröt cserélgettem rajta.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2003
Kényelem (8) Használati időtartam 9 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 32000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 33000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? 634 Következő motorja? FZS 600
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46