A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Ybr 125 2006 (123)

Ybr 125 2006 (123) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Munkába járós éhségsztrájkoló

Szöveges ítélet

Ez egy 125-ös, négyütemű kis túragép. Szerintem megéri az árát, de azért vannak hibái. Véleményem szerint egy túramotoron nem kellene, hogy 35 km után azon morfondírozni, hogy miért ültem el az alsó felem. De kegyetlen módon. Rendben, kicsi, meg nem arra találták ki hogy 300-at menjen vele az ember, de 35? Fogyasztása rendkívül jó. Olvastam hogy mások azt írják, nem megy 100km/h-t se. Hát én húzogatom neki, és 105-ig ki is megy a mutató, ha jó kedve van. A súlyom 84 kg. De ugyanakkor van, mikor 95km/h elérése felér a messiás eljövetelével. Pedig nem változtatok rajta semmit soha. 7000 km körül kezdődött a váltógond. A váltókarom állandóan kilazult, hiába húztam meg. Aztán fokozatosan egyre jobban ellenszegült lefelé váltás közben. Előfordult, hogy harmadikkal kellett elindulnom. A szervízben kiderült, hogy elkopott egy alkatrész benne. Na de 7000 km után? Előzni csak lendületből lehet vele, de a fogyasztás oltárán áldozni kell. Meg vagyok vele elégedve. Ha az árát összevetjük a használati értékkel, akkor kiváló.
Tisztában kell lenni vele, hogy 125ccm 4 ütem az nem R1-es verőgép. Ha utast szállít az ember, akkor jön csak rá, hogy miért is lehet az EU-ban ezt a kategóriás motort (már ahol) B-s jogsival vezetni. Könnyű, és izgága. Ha leteszem az utast, akkor olyan mintha másik motoron ülnék. Egy személlyel az igazi. Mikor megvettem, tudtam mire vállalkozom. Nem élvezeti cikk. De én arra használom, amire való, közlekedni.

Hibalista

- Váltó

Ide hordtam szervizbe

Boxutca

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 3100
Megbízhatóság (8) Vezetett km 4600
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46