A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » MT-01 (1670 cm3)

MT-01 (1670 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem Te választod az MT-t, Ő választ téged

Szöveges ítélet

Az egész onnan kezdődött, hogy kell valami a Z1000 helyett, ami egy kicsit kényelmesebb hosszú távon, 2 személynek...

Egy XJR volt a kiszemelt, mindig is tetszett a klasszikus 4 hengeres, léghűtéses blokk, főleg a karburátoros verziók. Aztán valahogy eszembe jutott, hogy egyszer régen már hallottam az MT-ről, dehát úgysem engedhetem meg magamnak....azért rákerestem. És találtam. Jó áron. Elmentem, megnéztem. Aztán még egyszer, aztán vittem a vételárat, és ki is próbáltam. Megvettem.

Olvastam róla nagyon sokat, V2, NAGY, nehéz, brutális... de még így is különleges élmény volt már az első úton. A rázkódás. Az valami eszméletlen, mindenét rázza, nem kicsit, nagyon. :) A fordulatszám tartomány kicsi, de már 1500-as fordulattól rád szabadul a nyomatéktenger, ami végigkíséri a teljes fordulatszám tartományt. Na jó, ez ritkán fordul elő, mármint, hogy ki kell használni a teljes tartományt, mert igazából 3000-3500 fölé csak akkor forgatom, ha NAGYON menni kell. Ha megelégszel a tiszta nyomatékból való motorozással, városon kívül képes 4.5 - 5litert is fogyasztani, ami egy majd 1700-as géptől azért dicséretes.

Minden egyes gázfröccs, minden motorfék mosolyt csal az arcodra, az autósok húzódnak félre, tudják, esély sincs a dübörgő szörnyeteg ellen. Minden fokozatban minden fordulatról hangcunami kíséretében azonnal megindul, és nincs megállás. Különleges élmény.

Olvastam tesztben, hogy igazából sehova sem jó ez a motor. Nos, igaz ami igaz, városban kicsit nehéz, nagyon oda kell rá figyelni, mert hiába az R1 fék, ha menni akar, akkor ő megy. Fizika. Hosszútávon meg a tankja fog kicsinek bizonyulni, sűrűn kell majd megállni tankolni. Kezdőknek ez nem való, nagy, nehéz, ha ész nélkül húzod, megy a segge, ha ész nélkül fékezel, csúszik az eleje.

Nem Te választod az MT-t, Ő választ téged. Az erős marad, a gyenge elhullik.

4. éve nyúzom, mégis nagyon ritkán merül fel, hogy lecserélem. Nincs miért, és nincs mire. Ha ki akarsz tűnni a tömegből, szereted a V2-t, de nem a pörgős fajtákat (Ducati-k, SV, stb...), és nem a choppert, ez a TE motorod.

Szeresd, és meghálálja. Olajcserén kívül semmit nem kér. Húszezrenként levegőszűrő (gyári előírás), nekem kormánycsapágy, kopó dolgok. Ennyi. A láncot azt eszi, dehát a 150Nm már csak ilyen. :) A szervizekkel óvatosan, nem mindenhol láttak már ilyet. Szerencsére a RedBaron úgy tűnik, ért hozzá.

Nem mindennapi motor, nem mindennapi motorosoknak.

Hibalista

- - Kormánycsapágy (20-30.000-et bír)
- - Lánc (20.000-et bír, ha szerencséd van)

Ide hordtam szervizbe

Red Baron, Pécs

Értékelése: 9

Másik szerelő értékelése

Magán szaki, Szakmár. Nagyon érti a dolgát!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2005
Kényelem (9) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 21000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Z1000 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46