A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Fz6 2004 (600)

Fz6 2004 (600) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ördög glóriával! :))

Szöveges ítélet

Keveseltem a hengert a KTM Duke II-n (a vibrálástól kipotyogott a fogamból a tömés :)), így több henger után néztem. Ekkor láttam meg egy haverom alatt az FZ6-ot. Na, itt el volt döntve a kérdés! Internet, keresés és meg is lett a delikvens. Az első próbakör után tudtam, hogy viszem haza. Egy pillanatig sem gondolkodtam el rajta, hogy megvegyem-e. Ilyen érzéssel még soha nem vettem motort. Zalaegerszeg mellől hoztam fel a mocit. Azon kaptam magam, hogy még el sem indultam haza és a zalai dombokon már 120-130-al ívelek keresztül. Igazi kezesbárány a motor. Meg merném kockáztatni, hogy 30 év feletti, higgadt férfiembernek első motornak is nyugodtan megvehető. Tényleg nagyon szerethető moci. 201 kg üresen, de ha ráülsz 150-nek sem érzed. Nagyon jó a súlyelosztása és a villaszöge is. Ennek eredménye képpen iszonyat jól irányítható. Fordulékony és a legminimálisabb sebességgel is nagyon stabil, ami városi közlekedésnél nagy előny. Nekem konkrétan három apró, de tényleg apró problémám van vele. Ha hasítósra veszem a figurát az autópályán (200 Km/h körül), a szél elkezdi szétfeszíteni a térdeimet. Ez baromi kellemetlen tud lenni hosszútávon, pedig van rajta hasidom és túraplexi is. Hozzá teszem, hogy közel 2 méter vagyok és ez egy naked bike! A másik, hogy a váltójával nem lehet finoman kapcsolgatni. Rendesen be kell rúgni a fokozatot, mert ha finomkodsz vele könnyen a kettő közé ugrik és annak nincs túl szép hangja. A harmadik, hogy motorfékkel lassítás után, a gázadásnál van benne egy lyuk, ami egy kisebb rántást eredményez. Ez meg van alacsonyabb és magasabb fordulatszám tartományokban is, ami az ívről kigyorsításnál baromi idegesítő, sőt néha ijesztő is. Bár ez a lyuk lehet, hogy orvosolható lenne némi beállítással, ha nem felejtenék el állandóan rákérdezni a szervizben. :) Ebből is látszik, hogy azért ez nem olyan nagy probléma. Ettől még nagyon élvezhető a motor. Nagyon nagy előnye, hogy "hyper space" fokozatban sem eszik többet 5.5 liternél. Akár hogy tépem a száját 250 km-t megy el tartalékig, ami városi közlekedésre vonatkozó adat. A pályán 200 körül azért persze többet hörpöl, de az meg a kutyát sem érdekli! :)) Ha ilyen mocin gondolkodsz vedd meg!!! Megbánni nem fogod soha!!!

Hibalista

- A fékkarról letört a lemez ami a féklámpakapcsolót izgatja! ...bár előző gazdi egyszer már kicsit elhajította, gyanítom akkor repedhetett meg. A fékkar ára elég ütős: 19.000.- HUF volt, úgyhogy esni-kelni nem éri meg! Egyébként a bukógomba nagyon jó befektetés, ha még nincs rajta, akkor szaladj és vegyél! Konkrét meghibásodás nálam fél év alatt még nem volt, de ahogy olvasom a kollégákat nem az a beszarós fajta! :)

Ide hordtam szervizbe

Yamaha World. Bp. IX. ker. Soroksári út. Korrekt hely, a szerelők jó arcok!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 13000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46