A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

TZR 125 RR 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Pénztemető

Szöveges ítélet

Első motorom volt 18 évesen. 50-es papírokkal vettem, tehát nem volt se rendszám, se forgalmi. 250.000 Ft jó magyar pénzt adtam érte 2005 tavaszán, és már a második héten megszorult a dugattyú, illetve 40.000 Ft volt a szerviz. Utána nem sokkal akksi csere, illetve lánc és lánckerék lett cserés, ez volt még 22.000 Ft. A rossz akksi memiatt nem nyitott ki a power így a magas fordulat miatt megolvadt a csűrű és dugattyú, így megint generál, megint 40.000 Ft. Ezt követően jött kb. két hónap, amíg nem volt nagyobb probléma. Karbipucolás rendszeres volt. Ezt követően egy hidegindításnál letört a hengerből egy darab, így természetesen megint új dogó, gyűrű, meg a henger esztergálása került 60.000 Ft. Mindezt egy szezon alatt hozta össze. Ehhez még hozzájött hogy hidegindítás borzalmas volt. Sokat tologattuk az utcában, mire hajlandó volt beindulni. Ráadásul szerintem az ózonlyukat is növeltem nem kicsit ezzel a motorral, mert akkora füstje volt mint egy nagyobb tábortűznek. 2005 novemberéig használtam, majd 2006 márciusában eladtam 200.000 ft-ért. Oltári bukta volt.

Attól függetlenül, hogy egy rakás szar volt a motor szerettem ha éppen beindult, de rettegtem attól ha elmentem vele valahová, hogy hazafelé már nem indul majd be.

Őszintén szólva akinek olyan motor kell, amire csak ráülsz és megy, az semmiképpen se vegyen öreg kétütemű Yamahát.

Hibalista

- dugó, gyűrű többször is cserélve lett - henger esztergálva lett, mert letört belőle egy darab - power szelep - lánc és lánckerekek - tömítések, izzók, saruk - akksi csere -

Ide hordtam szervizbe

Egyik ismerőshöz, olcsón és jól dolgozott.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (2) Évjárat 1994
Kényelem (3) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (3) Km vásárláskor 36000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 8 l
Előző motorja? Következő motorja? Ha veszek, akkor egy BMW K1200S lesz.
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46