A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Ybr 125 2006 (123)

Ybr 125 2006 (123) 

Az ítélet értékelése
2,5(2 db)

Precíz kis szerkezet

Szöveges ítélet

Viszonylag olcsó , igen megbízható szerkezet. Két személlyel félgázon stabilan bírja a 80-at. A terhelhetősége is komoly 200Kg ,2db 90-100Kg emberrel is vigan pöfög. Ami a 125 -re nem jelemző 3000fordulaton már elég nyomatékos ,dombokat is szereti, nem ilyed meg tőlük a vége kb.95Km/h 1 iletve 2 személlyel is. Fogyasztása Kb 2,2-2,8l/100Km . Egyetlen hátrányát említené ,hidegen erőtlen az első 500m-ren utánna viszont nics vele gond. Az 5-dik fokozat kicsit rövid ezt érdemes lánckerékkel orvosolni . Futóműve kényelmes ,a 18" keréknek köszönhetően nem ilyed meg a kátyúktól. Olyan embereknek javasom akik kis gázzal szeretnek motorozni nyugottan,mert gyorsulni azt nem szeret,igaz lámpánál az autok nem elenfelek.

2.0
A motor 3700 Km nél adtam el /kinőttem/,nem romlott el semmi rajta. A 10w-40 olajjal nehezen vette az 1-est. Ezért kapott 20w -50 est azzal elmúlt a probléma.
A kényelme 50km felett nem volt igazán jó, túl keskeny az ülés.
Fogyasztás be állt 2,4 l/100km re. A futóműve nagyon jó volt, a mostani GS 500 hoz képest. A 80-as tempó országúton idegesítő mer mindenki gyorsabb nálad, ezért folyamatosan előzgetnek, igazából ezért is adtam el. Kellet egy olyan motor ami tudja tartani 100-at hogy ne akarjanak folyton megölni. 20-30 Km re szaladgálni az ideális,persze simsonnal is lehet országjárásra indulni, de nem arra való. Motorozni szerettem vele, a futóművét ma is visszasírom, nagyon könnyű volt vele motorozni.

Hibalista

- Semmi, még csak egy csavar sem lazult le .
- 2.0 Első teleszkóp porvédő kik repedezett /gariban csere/

Ide hordtam szervizbe

Nem kellet ,csak 1000 szervizre 1l olajat raktak bele.

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3800
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás l
Előző motorja? Következő motorja? GS 500
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46