A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xt 660 R 2004 (660)

Xt 660 R 2004 (660) 

Az ítélet értékelése
4,0(1 db)

Sose rosszabbat

Szöveges ítélet

2005 Májusától ez idáig 24000 km-t töltöttünk együtt. Kapott hideget-meleget, volt kemény terep a Kárpátokban, volt laza túrázás Nógrád megyében, de mindig tudta a dolgát. Volt szerencsém a Hungarorigen is körözni egy keveset, na ott nem a sebességet hajkurásztam, hanem a kanyarokat. legnagyobb megdöbbenésemre, lábtartóig tudtam dönteni igaz a gyári Shirac gumikkal. A megtett 24000 km 2/3-a városban, Budapesten történt. És még itt is helyt áll, könnyen kanyarodik, nem gond a padka, lépcső, dinamikusan gyorsul és legalább olyan gyorsan meg is tud álni. Tehát az én igényeimet kielégítő megbizható mindennapi közlekedő eszköz és a hosszú túrákon vállalva egy kis kényelmetlenséget megbízható bringa. A kis kényelmetlenség az ülés keménységéből adódik.
Ami nagyon nem tetszik rajta az az, hogy a matricázás minősége minősíthetetlen. Az egyik részét egy esedékes szervíz alkalmával egyszerűen lemosták róla, a másik része egyszerűen kezd leválni. Az ülés csúszásmentesitését úgy oldották meg, hogy a borítás anyaga érdesített vagy porózus vagy mittudom én, hogy mi ,de tisztántartani emberfeletti erőfeszítéseket kíván. Ezek a dolgok csak a külsőségek de azért számítanak. A lényeg, jelentős hibája eddig nem volt (ne is legyen!), ahova elvitt, vissza is hozott. Szerintem egész jó kis masina.

Hibalista

- bal oldali teló szimering, még garis,

Ide hordtam szervizbe

Yamaha Harmati

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

YAMAHA WORD Soroksári út

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 24300
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46