A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Yamaha FZS 600 Fazer (599 cm3)

Yamaha FZS 600 Fazer (599 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Sportos rókaszemű túrázgatós

Szöveges ítélet

A kezdetekről: egy 38Le-s, 1987-es Honda Rebel-ről ültem át a Fazerre. Azzal 3 évig robogtam, már amikor ment. Most ha jól láttam akkor kőbájker egyik ismerőse vette szárnyai alá és gyárt belőle valami használhatót.
Mint minden eddigi járművemet (2 kocsi, 2 motor), a Fazer-t is első megnézés után egyből megvettem. Csontiéknál volt, a fotó alapján nem is tetszett…de az ára meggyőző volt.
Laikus szemmel megnéztem egyszer, élőben már nagyon tetszett a sportos formája. Pár nap múlva mentem is a kp-val és az öreg Rebellel, hogy elhozzam. Ott és akkor sajnáltam a kis öreget, de útjainkank el kellett válniuk…neki bütykölős gazda kellett, nekem meg megbízható sportos – túrázgatós gép.
Mint említettem, laikusan és mint utóbb kiderült felületesen néztem meg az új lovamat. Szentendrén az első tankolásnál nyomkodtam át a km-órát az össz km-re: 78e körül járt. Kicsit meglepődtem, de nem ijedtem meg, inkább büszkén mutogattam és mutogatom manapság is, mennyi km van már a gépben.
A motorról:
95 Le untig elég bármire, még így is tud néha okozni meglepit. Egy kis bajusz tépkedéskor pedig fülig ér az ember szája :-)
Most 99e km van benne , eddig az olajcseréken felül csak az első fogaskerék lelazulása volt az egyetlen probléma. Erre viszont felhívnám a márkatársak figyelmét: ellenőrizzétek, nem lazult-e le, mert marha nagy galibát tud okozni! Én mák, hogy annyival megúsztam, hogy csak a menetre kellett ráigazítani. (menetmetsző 7500.-, anya és biztosító lemez 7000.-)
Kis mo-i túrákon megyek vele illetve egy osztrák túrát is abszolváltunk, minden gond nélkül, két személlyel. (a videó erről a hideg téli estékre: https://youtu.be/74bx9LYP19Q)
Közben egyszer sem aggódtam, hogy bármi elromlik benne…a kocsimmal pl egy ilyen 1000 km-es túrát már nem mernék bevállalni.
Fogyasztása: 6 liter körül alakul, de én szeretek néha odahúzni neki. Osztrákoknál kijött egy 4,5-ös fogyasztás is…de az nagyon nézelődős út volt.
Kényelem: 186 cm magas vagyok, nem mondom, egy TDM-en lehet „jobban mutatnék“, de elférek rajta, pihenőkkel simán teljesíthető egy-egy nagyobb kiruccanás is. Menyasszonyom is kifejezetten szereti – kikötés volt a vásárlásnál: ha az ülés hátsó fele madáretető nagyságú, akkor ő köszi, de inkább kihagyná a benzintyúk szerepét. Ennek megfelelően az SV650 ki is esett a pixisből, a Fazer viszont az utasnak is széles ülőlappal kényezteti a hátsó felét.

Szélvédelem: ehhez a magassághoz kb nyak környékére kapom a levegőt, de ott meg simán elviszi az áramlat, úgyhogy nem vészes.

Terveim szerint még jópár km erejéig megtartom, de ha lesz egy kis extra mani, akkor a 900 TDM-et veszem célba. Páromnak meg jó lesza Fazer! :-)

Hibalista

- Első fogaskerék biztosító csavar biztosítólemeze nem volt "lebiztosítva", a csavar legyalulta a menetet. Szerencsés mentéssel, rámetszettünk (menet igazítás) így 15e-ben megállt a javítás (150-200e-s szerviz árajánlatokkal szemben).

Ide hordtam szervizbe

Házilag megoldva eddig

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2002
Kényelem (9) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 78000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 21000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? CMX 450 Rebel (1987) Következő motorja? TDM 900
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46