A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » XJ6 (600 cm3)

XJ6 (600 cm3) 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Streetfighter (vagy valami hasonló)

Szöveges ítélet

2013 júniusában vettem meg, mint első nagymotorom. Régebben sokat robogóztam, de egy ideje csak az autók foglalkoztattak. Most azonban elhatároztam, hogy újrakezdéshez valami komolyabb motort veszek. El is kezdtem nézegetni a sportos hatszázasokat, aztán egy-két próbavezetés után rájöttem, hogy sok az nekem.
Így került az XJ6 a képbe, bár sokáig versenyben volt a Kawasaki ER6 és a Honda Hornet. A két hengernek más a hangja, nekem nem tetszik, a Honda pedig túl erős volt. Már a próbakörön meggyőzött, nagyon kezes, és a 78 lóerő is elég. Gyorsulása autók ellen elég, kb. 5-6 másodperc alatt van százon, 90 km/h körül már kell a kettes, ezért "csak" ilyen gyors. A 200 km/h-t persze megfutja, még tovább is, de azért 130-140 km/h felett már rá kell hasalni a tankra (nekem legalábbis, az én spagetti karjaim nem bírják tartani a testem hosszútávon).
A pörgetést persze kéri és szereti, bár azért 3-4 ezres fordulaton is el lehet vele poroszkálni, ha az ember nem siet, és akkor nagyon kellemesen halk. Mivel én azért igyekszem haladni, és szeretem a hangját, ezért nekem 6-7 liter között fogyaszt, de 5-re biztos le lehet szorítani, csak minek. Így kb. 200 km-t lehet egy tankkal megtenni.
A városban is jó vele menni, mert pont elfér az autók közt, bár azért az autóstársak tükrére figyelni kell. Utassal is szoktam járni, feleségem 55 kilóját nem érzi meg. A hátsó rugón lehet állítani, de még nem nyúltam hozzá.
Az analóg fordulatszámmérő és a digitális kijelző kombinációja tetszik, jól leolvasható napfényben is és elég informatív, egyedül a fokozatszám kijelző hiányzik, sikerült már a nem létező 7. fokozatot is kapcsolnom. Az utas fogódzója viszont nagyon masszív, és a kezelőszervek is mind kézre állnak.
A motorban van ABS, már próbáltam és nagyon meggyőző, csak húzni/taposni kell a féket és megáll, nem kell félni a megcsúszástól. Erről jut eszembe, netes fórumokon sokan szidják a standard Bridgestone gumikat, hogy sokáig tart bemelegíteni, és ennek ellenére hűvös és/vagy esős időben csúszik. Ezt egyszer nekem is sikerült megtapasztalnom egy lassú kanyarban, de időben megfogtam, azóta viszont nincs panaszom, lehet, hogy volt ott valami szennyeződés.
Összegzésképp nagyon elégedett vagyok vele, ha mindenképp kellene valami rosszat mondanom, akkor a kicsit kemény ülést (100 km után már érzem) és a kis csomagtartót (a lakat és a lánc alig fér be), valamint talán a kipufogó hangját említeném (kicsit halk, bár ez ízlés kérdése).
A megtett 4000 km nem sok, de mindenképpen szeretnék egy MOMO sisakot nyerni és a határidő előtt nem tudtam többet menni vele! :) De ígérem, írok még, hiszen a kilométereket esőben és hidegben is gyűjtöm.

Hibalista

-

Ide hordtam szervizbe

Motorrad Noller, Schwieberdingen, Németország
Eddig csak az első 1000-km-es olajcsere volt, gond nélkül

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2013
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja? 899 Panigale
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46