A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

Virago XV250 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerethető

Szöveges ítélet

Félve vásároltam meg, kicsit kicsinek találtam, és ahogy beszélgettem másokkal szintén nem ajánlották, mert szerintük 2-esbe lehet csak Lillafüred felé közlekedni vele!
Ez egy Nagy BAROMSÁG!
Természetesen nem kell egy 100 Le-s masinát várni ennyi pénzért. Viszont ahhoz képest, hogy 250 ccm-es ha egymagam motorozok 4-nél csak azért kell esetleg lentebb váltanom, mert mégsem ildomos 30-al kanyart venni Negyedikben.
Hegyek közt simán lehet vele lépést tartani nagy gépekkel ha csak magad motorozol. Inkább a nyílt, sík terepen van hamar vége 110-120 km/h.
2 személlyel meglepően jól teljesít, pedig nagy buktát vártam... 2 emberrel (kb: 160-170 kg) tökéletesen megküzd. Ilyenkor már nagy gyorsulásokról szó sincs, de ha ügyesen előrelátóan motorozunk akkor sok mindent ki lehet kompenzálni. Két személlyel a végsebesség kb. 100-110 km/h-ra csökken.
Fogyasztása Brutálisan alacsony! 1 Fővel max 3 liter ha nem ész nélkül űzzük, de lehet belőle akár 2,7 is kicsalni. 2 Fővel szintén meglepetést okozott, mert kb. 3,5 liter a plafonja.
Fenntartási költsége nagyon jó kb 6-7000 az éves bizti, és 5500 Ft a teljesítményadó.
Ha pedig odafigyelünk rá és rendszeresen elvisszük egy jó szerelőhöz akkor biztos nem hagy az útszélén. Szó szerint csak tankolni kell!
Teljesítményre visszatérve:
Abádszalók és Kisköre közt jött utánam egy Harley, a hídnál mellém állt, majd megkérdezte hány köbcentis, mert venne a fiának, és hogy ez lenne-e az 535?
Mondtam neki: Nem!
Mire Ő: Akkor nagyobb?!
Mosolyogtam és elárultam mekkora...

Hibalista

- Semmi!

Ide hordtam szervizbe

Édes Endre Andornaktálya

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1992
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 36000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Cygnus Következő motorja? XVS 650
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46