A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Dt 125re 1989 (124)

Dt 125re 1989 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szertnivaló szolga

Szöveges ítélet

Én imádtam ezt a mocit. Borzalmasan nyűhetelen volt. Előttem svájcban lakott, igen megkímélt, de azért használt típus volt. A power szelep úgy volt beállítva rajta, hogy 3500-tól folyamatosan nyitogatott. Nem volt érdemes 9000 fölé pörgetni, mert ott már semmit sem húzott. Terepre nagyon jó volt, vettem rá hátra krossz gumit, és azzal gyakorlatilag nem volt akadály. Közúton a végsebessége elérte a 130-at. (trükk: a kicserélt első és hátsó lánckereke volt, amitől nőtt a végáttétel. Ezt akkor használtam, ha csak melóba jártam vele - közúton - mert kevesebbet fogyasztott, és nőtt az utazósebesség.) Én rengeteget mentem vele így. A fogyasztása közúton 4-4,5 között, terepen 5,5-6 között volt. Egyszer egy amatőr versenyt is végigcsináltam vele. 11 induloból ez volt a leggyengébb(27le), de mégis 5. lettem. Hála a kicsi súlyának, a rettentően mély pornak a pályán, és szerintem a jó futóműnek. A motort 17 évesen 85880 Km-el számolták be egy dominátorba, mert sajna feladta a harcot a gyujtáselektronika, és sokba került volna a javítás(a moci árához képest).

Hibalista

- Motrogenerál, egy eltörött gyűrű miatt (javítva: Prox szettel). Fékbetétek, láncszett (2X), akkumulátor, első teleszkóp szimmeringek, gyujtáselektronika.
-

Ide hordtam szervizbe

Polgárdi KTM szervíz

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

a kisebb bajokkal én magam megbírkóztam

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 1987
Kényelem (9) Használati időtartam 7 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 37000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 48000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46