A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Jog 1985 (50)

Jog 1985 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Széthajtottam egy jó gépet!

Szöveges ítélet

Először is el kell mondanom, hogy a gépet (életem első motorizált járművét) csak átmeneti jelleggel vásároltam, addig míg össze nem jött pénz egy autóra. Nem kíméltem és tudtam, hogy nem kímélem. Javarészt városon kívül használtam (hegynek föl, hegynek le).
Olcsó jó robogót venni nehéz, nekem nem is ment, úgyhogy rövid keresgélés után bementem egy használtkereskedébe, ahol "Japánból konténeres használt robogókat raknak újra össze". Ár szerint voltak sorba rakva, egyeltalán nem értettem hozzá (és az árképzéshez), ugyhogy középről választottam egy sötétkéket, próbakőr, fizet, stb. Így lett robogóm.
A motorja: Jó időben pöccre indult, hűvösebben már kicsit reszelt, 10 fokon már be kellett fogni a kis szívócsövet, hogy több benzinhez jusson a kis motorocska. Télen egyeltalán nem használtam, de kb. kéthetente egy picit járattam, minuszban is indítható volt. 4 liter felett evett, mert keményen hajtottam. A fokozatmentes váltó 40-ig egy álom volt, afölött elfogyott, holott a motor még messze bírta volna.
A futóműve: Egy hulladék volt. Pontosabban egy kis japánnak a jó minőségű útjaikra jó, sportos, de a magyar utakra egy 110kg-os magyarnak kevés. Nagyobb tempónál életveszélyes.
A fékje: Elől-hátul apró dobfék. Fékerő még lett volna -még az én súlyom és tempóm mellett is- de legkevésbé sem volt finom és még folyton elállítódott (sosem tudtam jól beállítani). A kis kerekek miatt hajlamos volt blokkolni, különösen az első.
Egyéb: Sokat mentem vele éjszaka, lakott területen kívül, ezért értékeltem a jó világítását (tompított, refi egyaránt). Az index visszajező lehetett volna erősebb fényű is gyakran kinnfelejtettem. Tágas és zárható volt a sisaktartója, sisakon kívül mindent szállítottam benne. Az ülés is viszonylag kényelmes volt. Sok egyéb apróságra is odafigyeltek: pl. picit domború visszapillantó tükrök, kétfajta kitámasztó (én többnyire a hátsókerék felemelőst használtam, de az oldaltámasztós is stabilan megtartotta a gépet).
A külseje egyszerű de tetszetős, a műanyagok nem voltak törékenyek és nem emlékszem, hogy bármi is zörgött volna rajta.
Két szezon után a tartós és kemény gyilkolásnak meg lett az eredménye, a fékek gyakorlatilag megszűntek, majd a motor is beált.
Egy ismerősöm ismerőse vette meg, majd többé kevésbé megcsináltatta.

Hibalista

- Fék, lengéscsillapítók, motorban valami csapágy (?)

Ide hordtam szervizbe

Normál használat mellett nemigen kell szerelni.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 199
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 5000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46