A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

YZF R1 RN22 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Talán a legjobb literes sportgép a piacon!

Szöveges ítélet

Szerettem. Még most is szeretem. Ez az elfokolt főtengely, s az ezzel együtt érkező V4 hang és karakter mesés. Sokan megszólták a Yamahát, hogy miért vállalta be, de szerintem megérte. A diagramok szerint gyengébb mint az elődje, de ebből semmit sem venni észre.Sőt, alul ilyen nyomatékos gép nem tudom van e a kategóriában. Szóval EGZOTIKUS LETT tőle a motor. Nem tucat. A legigényesebb japán ezres. Ezt garantálom, kidolgozásra főleg. A formái is. Persze ízlések és pofonok, de a minőség nem vitatható. Kapta az ívet nálam, de meg sem kottyan neki semmi. Remek fékek vannak a motoron, a futómű beállítva a 95 kilós bőrszerkós súlyomat is kiszolgálja, langaléta testem pedig nem fárad el hamar rajta.

Szuper a mód-selector is. "A" módban városba nem ajánlom, idegbetegül érzékeny a gázkar. Ha nem hasalsz rá, gázra egykerék.
Nem tudok belekötni a váltóba sem. Számomra megfelelő volt abszolút.

Ha R1, akkor RN22 egy jó sport kipufogóval, észre fognak venni.... Ha hűséges vagy, évekig társak lehettek.

Hibalista

- Gyakorlatilag semmi. Csak is a kopó alkatrészek. Fékbetét, lánc, gumik.

Ide hordtam szervizbe

Real-Motor
Yamaha-Németh

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

-

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2009
Kényelem (6) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 13
Megbízhatóság (9) Vezetett km 8520
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Honda CBR 1000 RR SC59 Következő motorja? 2013 R1 RN22
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46