A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

Trx 850  

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Tirexuál

Szöveges ítélet

Amikor végre megint szabad ember lettem, igencsak bizsegett a valagam egy rendes moci után. Nincs asszony, nincs sírás, a Wagina R pozitív se akkora muszáj már, és a barátaim is bemutattak az akkor még Trx uraságnak; életem leggyorsabb döntését életem leggyorsabb és legszerencsésebb lépése követte, elvittem a dzsuzukit az Ecserire, átvertem a dílert!, elvitte a büszkét kápéért, buszrafel, buszrólle, még egy adásvételi és idióta vigyorral bömböltettem bele a falu március végi rohadt hideg utcáiba, hogy új vas érkezett.
Oda is vertem magam gyönyörűen, haddlássák a szomszédok(nem mintha a hatvan plusszos bácsinéni különítményt annyira érdekelte volna) garázsnál leszáll, nemállítjale, ajtókinyit, előzőleg anyatrabantja kipenderít, nagysvungegyes, elsőfékpadló, sarokbacsúszik, sírvaröhög mekkora egy farok, majd háromnegyedóra talajgyakorlat, míg kimászik a gép alól, de szerencsére senkinemlátottmeg, mekkora gyík vagyok...
Technikai adatok no.1: a kétszáz kiló menet közben nagyon tuti, de kimászni alóla a garázs sarkába csúszva soknak tűnhet. Szerencsére semmi baja nem lett, mert puhára esett, ott voltam alatta, a tükröt visszatekertem rendes állásba.
No.2: a fék brutál, a két malomkőnyi brembó az előző gazda által ráépített fém fékcsövekkel állatit harap, főleg a poros garázsban, ezzel innentől ésszel...
Ezután szépen lassan összemelegedtünk, bár nem ment könnyen, ez egy japó belpiacos, redbaronos cucc volt, gyári 180 km/h-s tiltással, nagyobb első lánckerékkel, krosszmotort megszégyenítő gyorsulással, a gyári 100 km/h-ra megadott gyorsulási számnál ez már negyedik végénél dadogott, faluban, országúton játszani nagyon tuti, de hosszabb túrákhoz egyszerűen túl gyilkos. felkerült az orvosolandó dolgok közé, ha elfogy a lánc. A szintén az előző gazdi ízlésvilágát (szintén balfasz stílusát: összetörte az idomot) tükröző streetfighter kormány és endurolámpa egy idő után elgondolkodtatott, azt hittem, hogy én nem tudok megbarátkozni a motor elejével, nem bíztam benne, nem úgy kanyarodott, ahogy én akartam csapatni, majd egy kör a haver zéezresével meggyőzött, hogy bizony, nem (csak) én vagyok a ludas, visszarakhatnám a gyári csutkákat. A fényről többen mondták, hogy az eredeti fejidom lámpája se lesz kojak fénylő feje az éjszakában, így azzal inkább nem szopattam meg magam, hogy azt is visszategyem.
No.3: az imígyen visszanyert gyári ergonómiával aztán tényleg élmény lett a T-Rex, keskeny, könnyű, bár túrára elmenni tényleg fakírság, három gumiháló, tizenkét gumipók minimum kell, hogy hátul valamit rendesen lehessen utaztatni úgy, hogy nem fosik az emberfija, hogy odaérvén a bárhova először teccsót kell keresni, bepótlandó az elhagyott javakat. A hangja...a hangja az valami állatias, mittroménmilyen sufnyituning dobok, nem repedtfazék, még éppen a fájdalomküszöböm alatt, bár a szervnek már a fele is fájna, ezért mindig rántok is kettőt a fülin, mikor elgurulgatok a épület előtt...
Az élményfaktor hatalmas, több kisklambó, ha hallotta Sammyfox helyett ennek a hangjára "ringatja" magát álomba, bár ezt két gépész barátom is bevallota...
Olajcserék, szervizek jöttek, Tibi nem volt a helyzet magaslatán, nem mennék bele rágalmazásig az anyázásba, bár teljesen jogos lenne...Elvittem másik doktorúrhoz is, aki rögtön furcsállta a felemlegett hibalistát, de hosszas erőlködésemre csak nekiesett, leszedte a hengerfejet, aztán sírtunk. A Tibi által forszírozott fini fekete tömítőpaszta (hengerfejtömítés helyett), undorító, bunkóparaszt módon eltömítette a olajzójáratot és a szívooldali vezérlés, plusz a hengerfej kukáslett, bontott ilyesmi hatvanezer, ha egyáltalán passzol rá...
Nem passzolt. Hozzájutottam (vettem!) viszont egy teljes elejesérült Tdm-hez, alacsony futásteljesítménnyel, jó blokkal, Ez a mestergénijusz meg belepattintotta a vázba, mondjuk ez a pattintás több, mint fél évig tartott, mert nekem is kellett néha ennem valamit, de legfőképp innom...Mint utólag kiderült a szívócsonkokkal elég nagy szopás volt, de a motor brümmög, idiótainfantilgazdás vigyejó a jótubon, a végére belinkelem majd...
Az elveszett elékelt hamisvékettőhang azért rohadtul hiányzott, bár ez is gyönyörűen szól, viszont előnyből több lett, nincs tiltás, kettőharminc a vége, újra kellett tanulnom megint motorozni.
Összefoglalva, ez egy rohadt huncut, mocskosul eltalált randalírbájk(száraz karteres, höhö) a Yamahától, imádtam, imádom, az egyik legszebb szülinapi ajándékom is vele történt, mikor megajándékoztuk egymást egy kétszáz méteres gyorsulási nappal, de most megint a sírás van soron, meg kell válnunk egymástól, a következő valami eredeti, kisfutású rohadtulmegkímélt (visszatekert) német Tírex lesz.

https://www.youtube.com/watch?v=KB0RYoUYdD0

Hibalista

- A gányolt blokkon kívül semmi.

Ide hordtam szervizbe

Tibi.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

Binga (többszörös Yamaha okleveles korrekt, patent, ért hozzá, szereti)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1995
Kényelem (7) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 55000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Srx 6 Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46