A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xt 125x 2005 (124)

Xt 125x 2005 (124) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Utcagyerek

Szöveges ítélet

A motort ismerőstől vettem egy évesen. Eredetileg nem Yamahát akartam, és nem is ilyen kicsit, de ismertem a tulajt és ez, valamint a még egy év garancia eldöntötte a kérdést.

1000 km-es szervizre már én vittem, ahol az előírt 10W-30 viszkozitású, SH teljesítményszintű olaj helyett 20W-50 viszkozitásút, és SG teljesítményszintűt töltöttek bele. Járattam még kicsit a gépet (kímélő üzemmódban), majd közel 1000 km múlva lecseréltem (egy megfelelőre).

A szervizben panaszkodtam az erős blokk hangra. Ott kellett hagyni, megnézték (tényleg megnézték!), de mindent rendben találtak, azt mondták ez ilyen.
Tényleg ilyen (meghallgattam másokét is), valószínűleg a kipufogógáz visszavezető (vagy szekunder levegő rendszer vagy mi) szelep adja a hangot. (Hiba kipipálva.)

A "teljesítménye" igen kicsi, nem fog hanyattvágni. Végsebessége kb. 100-105, de városban elegendő. Szerencsére a teljesítményhez méltó 3,2 l-es fogyasztás párosul, így a Nagy Faluban pont 7 l-t (és egy csomó időt) spórolok az autómhoz képest.

Hidegen, szivatóval kicsit magas fordulaton jár, ezért a szívató karral kicsit játszani kell, de szükség van a pár perces melegítésre, hogy vegye a fordulatot, és ne fulladjon le.

A lámpája nem túl jól világít, majd megpróbálom picit erősebb izzóval. Vigyázat! A lámpa foncsora és „üvege” műanyag!
Megpróbáltam, sokkal jobb lett. (35/35 W => 40/45 W.)

Kezelhetősége, futóműve kitűnő, a fékek jól fognak.
A gyári pirelli gumik száraz időben jó tapadást biztosítanak, de nedves aszfalton nem árt az óvatosság, könnyen megcsúsznak.

Hosszabb túrára nem indulnék el vele, de városban közlekedni, sorok között előre menni (fúj-fúj) nagyszerű. Olyan embernek ajánlom, aki olcsón fenntartható, szerény fogyasztású városi járgányt akar, ami még jól is néz ki, és nem bánja ha esőben nyakig sáros lesz.

Vettem rá tartó platnit és dobozt. Így már a kisebb bevásárlásokat is el tudom intézni. A pakolhatóság osztályzat dobozzal értendő. Doboz nélkül 1. Nem, 0.

Hibalista

- A hátsó sárvédő csavarjai 1000 km környékén elvesztek. Pótolva.
-
- 3.700 km: A km/ó nem mér, fejlemények később.
- Nos, elvittem a szervizbe, rendeltek jeladót. Másnap már időnkét működött, következő napon már mindig mért, azóta is teljesen jó. Úgy látszik csak a jeladó ázott be, majd száradt ki. Nem árt tömíteni valami módon, én legalábbis ezt tettem.
-
- 2007/2008-as tél után a kipufogó dob és a blokkvédő lemez rozsdás. Fekete lett mindkettő. Sokkal jobban néz így ki.
-
- 7.000 km: A gyújtáskapcsolót majdnem elhagytam, mert elvesztek a csavarok amik tartották. A csavarok betekergetése nem megy az olaszoknak. Vegyek csavar részvényeket?
-
- 9.500 km: A km jeladó végleg bedöglött, repedés volt rajta. (?) Nem csoda ha beázott. 14.450.- volt az új.

Ide hordtam szervizbe

Fedje jótékony homály :-)

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Én. A 7000 km-kor esedékes szervízt már én csináltam. Légszűrő mosás, olajozás, olajcsere, szelephézag, gyertya ellenőrzés, tisztítás és egy csomó apróság amit ilyenkor meg kell csinálni. Mondjuk ezeket inkább folymatosan csinálom. Kenési, tisztítási munkák, csavarok utánhúzása, pótlása :-)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 850
Megbízhatóság (10) Vezetett km 9000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46