A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

Vino XC50 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Viiinooo!

Szöveges ítélet

Munkahelyet váltottam, ami most már nem a városközpontban, hanem a város szélén volt. Busszal ~1 óra alatt lehetett abszolválni az 5-6 km-t, így kellett egy gyors és olcsó alternatíva, innen jött az ötlet, hogy robogót veszek. Winkler annyit áradozott a Vinojáról, hogy én is beleszerettem a modellbe, így hosszas keresés után végül Kecskeméten találtam meg a kiszemelt példányt. Fontos szempont volt, hogy 4 ütemű legyen, mert nem szeretem a 2 ütemű szagát.

Frissen jött konténerben Japánból, gatyába rázták és kitették a kereskedésbe. Az akksija rossz volt, így kaptam bele egy új akksit, azóta ezzel nincs gond, mindig pöccre indul. Pár hét után elkezdett rángatni és nem volt ereje, ekkor visszavittem a szervizbe, kiderült, hogy kontakthibás volt valami a konténeres szállítás miatt. Ha meg már ott volt, akkor gyertyát és olajat is cseréltek benne.

Könnyen manőverezgető, hihetetlen pici az egész motor, így röhögve elférek a két autósor között. A fékje nem túl acélos, mivel dobfék van rajta, ez megszokást igényel, de utána már nem vészes. Az első gumim le volt kopva, ezt cseréltem Continentalra, azóta sokkal kevésbé hajlamos a megcsúszásra. Városban nagyon szeretik az emberek, mindenki mosolyog, mindenki beenged maga elé, még egyszer sem dudáltak le, pedig hmm, néha adtam rá okot.
0-30-ig nagyon jól gyorsul, felette már nem vagyok túl dinamikus, de addigra úgyis lehagytam mindenkit a zöld lámpánál, így ez nem is probléma. A nagyobb kátyúknál fel tud ütni, de ez inkább az út hibája és nem a Vinoé.

A kezelőszervek kézre esnek, minden a helyén van. A benzinszintmérő kicsit csal, 1-2 napot még simán el lehet járni a mutató szerint üres tankkal. A tank 4,5 literes, amikor elvileg már nagyon üres, akkor 3,9-4 litert lehet beletankolni.

A csomagtartója a kategóriához képest nagy, simán elnyeli a zárt bukósisakom, egy kukásmellényt, egy pici törölközőt és egy colostok zárat. Ha kirándulni megyek, akkor pedig egy hátizsákot, és az 1 napra szükséges cuccokat.

Szállítottam már vele feltekert szőnyeget, mikrohullámú sütőt, 3 zsugor ásványvizet, kókuszpálma fát, olajfát, sajnos tehenet még nem sikerült szereznem mint az Indiai videókon, de ami késik... :-)

A fogyasztás átlagosan 3-3.3 liter között alakul, végig nyélgázon, mert így jön ki a zöldhullám. Ha országutazok, akkor 2.5 l/100 km. Sima és prémium benzin között nem érzek különbséget, és a fogyasztáson sem látszik a különbség, pedig szépen vezetem excel táblába az összes tankolást.

A gyári gumimérete 90/90-10, így nem könnyű hozzá gumit találni. Nyáriból Continental ContiTech-et vettem, téli nem létezik ebben a méretben, így Heidenau K58-as 4 évszakost vettem. Az első havazáskor kiderül, hogy jól választottam-e.

Egyetlen hátránya az 55 km/h végsebessége, így tavasszal mennie kell, és veszek egy 125-öst.

Hibalista

- 2016.05.25. - gyertya csere, olajcsere, kontakthiba javítás (8.000 Ft)
- 2016.08.23. - 1 db Continental ContiTech gumi (7.420Ft)
- 2016.08.24. - első gumi csere hozott gumival (3.000 Ft)
- 2016.08.26. - 2 db Heidenau K58 4 évszakos gumi, gumi felszerelés, téli felkészítés (25.000Ft)

Ide hordtam szervizbe

Faragó Motorosbolt - Kecskemét Kaszap u. 22.

Gyorsan, olcsón és jól dolgozik. Előzetes bejelentkezés után munka után hazafelé leadom a Vinot, másnap munka után mehetek is érte.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2006
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 26260
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja? PCX 125
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46