A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xjr 400 1996 (400)

Xjr 400 1996 (400) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Vörös méregzsák

Szöveges ítélet

2005. júniusában hozattam be a gépet Japánól, Osakából, egy cégen keresztül.
Esztétikailag és motorikusan rendben volt és van is.
Meglepően júl húz alacsonyabb tartományon is, ami nem jellemző a 400 as gépekre, de igazándiból 6000 től indul meg de nagyon. Fogyasztása teljesen ok volt már 5 alatt is de általában 5 körül mozog. Készemélynek sztem kicsi max két Japó :).
Nagyon érzékeny a gázadásra, mondhatni ideges, de ezt én a javára írom. Telói elég gyenguszok, pláne a hátsó Öhlins, melynek javítása sem olcsó, de szerencsére semmi baja sincs.

Hibák: nincs hibája, amit miatt rosszat lehetne mondani róla. egyedül talán a kuplung szerkezett alacsony fordulaton való kopogó hangja ami szinte az összes xjr-ben jellemző nem csak 400 asban, hanem 1200, 1300 asokban is. Gyerekbetegség.
Kis idő elteltével az elsőkerék csapágyat kellett cserélni mert elég erősen kattogott.Kiderült, hogy beázik és bekorrodált a csapágy ezért ment tönkre.
Gumikon, fékbetéteken+láncspray-n kívül semmit sem kellet venni hozzá.
Pöccre hidegen füstmentesen indul és jár.
Összességében egy nagyon megbízható kezdő túragép.

Hibalista

- Elsőkerék csapágy,

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1997
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 16000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46