A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Jog 1985 (50)

Jog 1985 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Yamaha Aprio

Szöveges ítélet

Ez az első robogóm és nagyon szeretem. Vásárlás elött nem nagyon ismertem ezt a müfajt, de nagyon bejött. Több robogót megnéztem és ezt a 6 éveset vettem, mert a többihez képest kényelmesebb és gyorsabb volt. Japánból hozták, nem is romlott el rajta még semmi, csak az abroncsokat és az első teleszkópokon lévő védőgumit kellett cserélni. Volt egy balesetem, elütöttek, a motor repült néhány métert, a kormánya állitodott csak el.
Én digitális üzemmódban használom, igy a fogyasztása nem alacsony, 3-3,5 körül szoktam mérni, de odafigyelve (magyarul: lassan, 40 körül) 2,5-t is lehet produkálni vele. Hosszabb leállás után szokott füstülni is.
Robogó viszonylatban kényelmes a futása, ülése. Többször volt már, hogy egy hétvégén mentem vele 500 km-t és nem fájdult meg semmim se.
Praktikus, hogy a csomagtartó az első zárral nyitható, igy nem kell külön zárba tenni a kulcsot minden alkalommal. Jól pakolható, a csomagtartóba befér egyszerre egy 5Les söröshordó, egy nyitott bukósisak és egy nyári kabát. Az elsö csomagtartóba is elfér rengeteg holmi (pl másfél literes palack és egy pár strandpapucs).
Igazi hátrányt nem is tudok emliteni, csak annyi van, amennyi feltétlenül együtt jár a robogózással.
Rengeteg előnye van, kellemes órákat ad , és bár ez nem sportrobogó, néhány autóst meg lehet lepni vele.

Hibalista

- Semmi, néha az indexkapcsoló szórakozik.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1998
Kényelem (9) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 12345
Megbízhatóság (10) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46