A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha

dt 125 lc 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Yami

Szöveges ítélet

Sziasztok. Lényeg az, hogy hosszasan keresgéltem a 125-ös motorok között.Előtte apriliáim voltak, iszonyú erővel, kitűnő fékekkel, versenyfutómüvel. Amikor mentek nagy élvezetet nyújtottak, de többször állt szerelés miatt, mert a motorja összetört és nem győztem lapátolni belé a pénzt, hogy újra menjen, de hamarosan újra így jártam.Ezután kerestem 1 kisebb testű kisebb teljesítményű motort, lehetőleg japán bevált típust. Így esett a választásom a Yamaha dt 125 lc-re. Találtam 1 kereskedőnél Pápán(MINISMOTOR.HU), ami hirdetés alapján külföldi okmányokkal rendelkezett, tehát rendszámoztathatónak hirdették. 800 km-t utaztam oda vissza a motorért, amit tökéletes állapotúnak hirdettek. Az igazság az, hogy az állapota viseletes volt, okmány pedig nem létezett hozzá. Telefonban persze azt mondta, hogy minden ok. Ha valaki is motort szeretne és normálisat, akkor kerüljétek el ezt a céget, mert hazugok.Nem lejáratásról van szó, csak azért írom , hogy más ne dőljön be nekik, mert meg fognak vezetni sok pénzzel.Remélem, hogy mihamarabb becsődölnek, és dolgozniuk kell, nem pedig csalni, hazudni.Köszönöm, hogy segíthettem

Hibalista

- Fékbetét, féktárcsa, első villa lógás, lánc, lánckerék -

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (0) Évjárat 1989
Kényelem (0) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (0) Km vásárláskor 28000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás l
Előző motorja? Tuareg Rally 125 Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (2.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46