A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Yamaha » Xj 600s 1992 (598)

Xj 600s 1992 (598) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Zöld klasszikus

Szöveges ítélet

Több év kihagyás után ezzel a motorral kezdtem újra. Gyakran írják róla, hogy ideális kezdő, újrakezdő motor és ez teljesen megállja a helyét. Teljesítménye pont megfelelő, 3000 f/perctől már országúton használható mennyiségben jelen van. Fogyasztása 5.5-6 liter. Hűvös időben el kellett találni a szivató pozícióját a könnyű indításhoz. Kanyarban bírkózni kell vele, de hát nem egy mai konstrukció, és nem is a sportosság a fő erénye. A dupla első tárcsa száraz időben nagyon jól lassít, esőben keményen kell húzni a kart gyári és utángyártott betéttel is. A diversion fórumokon visszatérő téma a motor mechanikai zöreje. A jellegzetes zaj a kipufogó szelep hézag alsó határra állításával csökkenthető, de nem minősül hibának. Ahogy egyszer valahol írták róla ez a motor ettől "szép" :-) Szélvédelmét jónak mondhatom, habár a leváló örvények pont a sisakomat cibálták. Ezen egy kicsit magasabb plexi segített volna. A kormány ülés lábtartó háromszögből a kormány nekem messze volt, de közelebb állítva megoldódott a probléma. Mindennapos használatra, túrázásra főleg egy személlyel kiváló és az utas helye is nagyon kényelmes. Meghibásodás nem volt, kopó alkatrészeket cseréltem rajta.

Hibalista

- Csak a kopó alkatrészek: láncszett 20.000km-nél, fékbetét, gyertyák, szűrők.

Ide hordtam szervizbe

Yamaha Vác

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2000
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 18000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Yamaha

További ítéletek (676 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

A tuning után motorpótló lett az YP400

Majesty 400 2006 (395) - 2004
2007.11.13 4000   3,0

Vaddisznó

Yzf-R1 1999 (998) - 1999
2007.02.09 10000   -

megbizható bőrönd

Neo,s 50 2006 (49) - 1998
1999.11.30 15000   -

"Elő" sportster.

Virago Xv 535 1988 (535) - 1999
2013.08.18 4000   5,0

"Kis motor" nagy élvezet!

Xvs 250 2000 (248) - 2001
2009.04.01 13000   -

100ccm Szép... a sok apró hibáival is szerethető .

Aerox R 2006 (49) - 2002
2009.05.05 30000   -

110kilónyi supermotonak tűnő, benzint zajjá átalakító izé

DT 50 X - 2007
2017.06.03 8000   -

16 éves tartósteszt

Bt1100 2006 (1063) - 2004
2020.02.12 165000   -

1670 ccm-nyi gyönyör

Mt 01 2005 (1670) - 2005
1999.11.30 8900   3,7

2 ütemű dominancia - csak bírd tankolni!!!

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.09.27 30000   -

20 éves bivaly

YZF1000-R () - 1997
2018.07.30 7000   -

250-es robogóban tényleg MAX(imum)

X-Max 250 2006 (249) - 2006
2007.02.18 3200   4,0

5 sebesség, 5 szelep, csakis 5-ös lehet

YZF1000-R () - 2000
2012.06.22 12000   4,7

50-esek királya

Dt 50x 2006 (50) - 2006
2007.11.04 8900   -

7 éves összefoglaló - FZ6S

Fz6 Fazer 2006 (600) - 2006
2013.11.03 44000   5,0
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 46