Brutál Zoomer
A Honda Zoomer azon kellemetlen esetek közé tartozik, amit robogóként nagyon tudok értékelni, teljes mértékben szimpatizálok a koncepcióval első látásra, de kipróbálni sosem tudtam, mert itthon nem nagyon van senkinek.
Mások viszont nemhogy kipróbálják, de át is építik, csúnyán. Olykor egészen brutálisra.
Egy törzsolvasónktól kaptam ezeket a képeket, akit szintén nem nagyon fognak meg a seggrakéták, de erre ő is azt mondta, hogy húbazeg.
Az Amerikában készült cucc (épp ezért ott Ruckusnak hívják) porig van ültetve, amitől igen hosszúnak tűnik, de nyugi, hosszú is, hiszen a kereket blokkostul hátrébb tették. Nem is gondolná az ember elsőre, hogy ez ötvenes, igaz, csak volt, mert már egy 200 köbcentis blokk figyel benne.
Nem mondom, hogy nem estek itt-ott túlzásba, mert de, az eredmény mégis impresszív a pszeudo-csutkakormánnyal, a széles hátsó krómfelnivel és a nemtudomhogyhívják típusú gumival, amikor a gumi oldalfala kerek, hogy az egész cucc szélesebb legyen, mint a valós futófelület.
Van itt minden, mint a búcsúban: speckó első és hátsó futómű, fékek, versenyvariátor, könnyítések, négyszelepes hengerfej, nagyon trendi bandázsolt csonk-kipufogó, a Louis Vuitton mintás ülésnél azonban kicsit hánytam.
Építs te is ilyet! De Simsonból!
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.