Két súlyos hülye 2015-ből
Egy szűk úton általában nehéz megelőzni egy terepjárót. Persze ha túltoltuk a Nitro Circust, akkor egy merész manőverrel azért be lehet húzni. Még ha ilyen szép ugrással is.
Bár a robogók futóműve nem ilyen igénybevételre vannak tervezve, elméletileg akár össze is lehetett volna szedni, ugyanakkor a videó remekül bemutatja, hogy miért kell becsatolni a bukósisakot. Mert ebben a formában ugye semmit sem ér.
A másik díjnyertes gyakorlatot egy hölgy mutatta be - nála igazából az elemek külön-külön nem ütnének akkorát, de a produkció felépítése zseniális. Amikor még a sorompóval szerencsétlenkedik, akkor még el is hiszi a néző, hogy tudja, mit és miért csinál, majd amikor már azt hinnénk, hogy mininden rendben, a győzelmi harsonák megszólalása helyett jön a finálé: a gáz és a fékek kezelését illett volna még gyakorolni.
Mivel már alig-alig dolgoznak, és sok esetben a főnök is szabadságon van, a barmok az úton két keréken témában érdemes még ezt az összeállítást megtekinteni.
Az oldalról ajánljuk
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.