Így már egy kicsivel jobb dolog tajvani postásnak lenni
A Kymco 50-től 550 köbcentiig gyárt robogókat, belépő szinttől luxusig mindenfélét, és most bemutatták a tökéletes igáslovat, az Agility Carry 125-öt. A teherrobogó nem újdonság, a Yamaha Geartől kezdve a Piaggio Liberty RST-ig számtalan hasonló létezik, sőt, ugyanez már jóideje kapható 50 köbcentis változatban is.
Ötvenes robogóról ezt nem gondoltuk volna
Egy sor zseniális megoldást vonultatott fel a Yamaha, hogy rohadt tartós legyen a háromszelepes blokk.

Az Agility Carry 125 összesen 25 kiló rakomány szállítására alkalmas: a hátsó csomagtartó terhelhetősége 20 kiló, az elsőé pedig 5, de leleményesen akár a sík trepnire is lehet pakolni, illetve az ülés alá is, ahol egy 6 literes rekesz található.
A 125-ös, négyütemű blokk megfelel az Euro5-nek, az első fényszóró pedig ledes. Az alapokat az Agility City adja, azt dobták fel extra csomagtartókkal és megerősített futóművel.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.