A túramotor ismérve a megbízhatóság. Hiába az erő és szépség, ha az országhatárt sem leszünk képesek elérni — hogy Kunió elhagyhassa az Unió területét, motorját alaposan át kell nézni és felkészíteni az útra.
A lopott motorja helyett kapott Dominator 650 egészen jó állapotban van, de Afrikában már nem nagyon lesz lehetősége a most még éppen jó alkatrészeket kicserélni. Éppen ezért a túraenduró átkerült a Red Baron törökbálinti műhelyébe, ahol azonnal megkezdték az állapotfelmérést.
Ami biztos, hogy a láncszett elöregedett, és a fékbetéteket is érdemes már most újra cserélni. A cég százpontos japán felmérési rendszere talán újabb apró hibákat is kiszúr; ezeket mind kijavítják a jövő heti indulásig. A próbaúton feltűnt az ingadozó alapjárat, biztos, hogy a karburátort hangolni kell.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.