Mielőtt Kunio elhagyná Európát, megpróbál felkészülni a mostohább afrikai kontinensre – egy rutinellenőrzés során vette észre, hogy a csomagtartódoboz konzolja végigrepedt. A hasadás széleit nézve nem is volt friss a hiba, még szerencse, hogy nem útközben szórta szét a holmiját.
A világutazó körbejárta a környékbeli boltokat, de pótlást nem talált. Elmondása szerint nagy levegőt vett, és megtette, amit régóta szeretett volna: lebontotta az instabilitást okozó felső ládát.
Persze a holmikat sem hagyhatja Spanyolországban, ezért a Bembo Motortól kapott "hullazsák" mellé óriási vízhatlan hátizsákot vásárolt – a katonai bolt eladója szerint az osztrák hadsereg használ ilyeneket. Mindössze egy helyi szabóhoz kellett beugrani, hogy erős szíjakkal kösse össze őket, és tegye alkalmassá a motorra való rögzítésre.
Természetesen Kunio Barcelonában is talált egy Totalbike olvasót: Péterrel és barátnőjével óriási főzésbe bonyolódtak. Most Valenciában vár a japán motoros. Miközben megkapja a kötelező oltásokat, várja Magyarországról a Honda Dominator ATA-karnettjét – mindkettő elég fontos lehet Afrikában.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.