Unod a Harley-t? Építtess Indiában!
A nyugati világban a motor már rég hobbieszköz. A vásárlás nem logikus érvek alapján történik, hanem az érzések diktálnak. Ez kellett ahhoz, hogy a customok megszülessenek – ha a praktikum alapján nézzük a motorokat, nincs értelme a szépészeti beavatkozásnak.
Úgy tűnik, keleten is változik a helyzet. A hihetetlen méretű indiai piacon is megjelentek azok, akiknek a gépek többet jelentenek egy szimpla közlekedési eszköznél. A helyi szcéna egyik feltörekvő szereplője a Rajputana Custom Motorcycles. Tulajdonosa Vijay Singh már hétévesen motorozott, majd kamaszkorában a 75 köbcentisek osztályában versenyzett is.
Tanult szakmája nem a motorépítés, hisz a kanadai Carleton Egyetemen tanult kommunikációt. A diploma megszerzése után hazatért Dzsaipurba, és elkészítette első customját az Original Gangstert. A blokk a Royal Enfield legújabb ötszázasa, klasszikus egyhengeres indiai gyártmány.
A második, Lightfoot nevű motor a húszas-harmincas évek board trackstílusát ötvözi a klasszikus chopperépítéssel. A letisztult technikai megoldásokat finom kézimunka teszi kívánatossá – érdemes lesz keletre is figyelni az épített gépek szerelmeseinek.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.