850 lóerő is kevés a motor ellen
Mire elég 198 lóerő, mit tud egy Hayabusa? Meglepően sokat, akár nála lényegesen erősebb járművek ellen is bátran kiállhat a széria állapotú Suzuki. Az ellenfél ezúttal egy 850 lóerőre felpuffasztott Nissan GT-R volt. A motor jobban is rajtolt, fölényét negyed mérföldön végig megtartotta.
Ugyan a sportkocsi nem maradt le számottevően, de a túrasportgép gond nélkül lenyomta. Akik ismerik, mire képes teljes gázon egy ilyen motor, nem lepődnek meg – a videót inkább azoknak az autósoknak ajánlom, akik önmagukat és másokat veszélyeztetve képesek 200 lóerős autóikkal értelmetlen közúti csatákat kezdeményezni.
(Egy mérföldön persze már ellép a GT-R, de ugye az utcán ezek a helyzetek nem reálisak - a 311-es végsebesség nem a lámpánál nyomjuk a pedált kérdése. Közúton amúgy seversenyezzen senki, ez az alapszabály.)
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.