Indiánok kergetik az olaszokat
A fordulatszámmal együtt emelkedik a pulzus, a forduló motorral együtt mozog az objektív: a Millenáris Velodrom betonteknője idén is izgalmas helyszíne volt az év egyik legjobb veterános rendezvényének.
Az egykor aktívabban használt biciklipályán jól elfértek az autók és motorok is. Középen a betonon sorakoztak, a döntött íven pedig jót gurultak: a megszokott oldtimer bulikkal szemben itt búgtak, száguldottak és bizony le is robbantak a gépek. Nem klimatizált garázsok félhomályába valók ezek, hanem ide: szemünkkel, kezünkkel, fülünkkel és bizony mellkasunkkal is érezhettük, ahogy eldurrannak előttünk a veteránok.
A csodálatos vörös Benelli, a BMW vagy a Triton versenymotor dübörgése nekünk maga a gyönyör: ritka alkalom, hogy Magyarországon ilyen minőségű veteránokat látunk egymással csatázni.
Indianek kergették egymást, majd önmagával, a haladás öröméért küzdött a rendezvény legöregebbje, az 1902-es Laurin & Klement – öröm volt látni, hogy a 109 éves egyhengeres csetteg a Velodrom betonján.
Nem szabad elfelejteni a kis olasz szépségeket, hisz Gilerák, MV Agusták és Motobik csatáztak egymással, majd őket követték a magyar és cseh kétüteműek – benzinorgia volt ez, korhű jelmezbe öltözött résztvevőkkel. Ha nem voltak ott, kattintsanak – a galériánkban megtalálják a legszebb gépeket.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.