12 milliós motor a koszban

2011.10.30. 11:11

Eddig is tudtuk, hogy Roland Sands nem normális. Az egykori versenyző, aki jelenleg aktív motorépítő és alkatrészgyáros, bármihez hozzányúl: egyedi, meglepő, de mégis vonzó gépek kerülnek ki keze alól.

Gyári állapotában a V4-es D16RR a MotoGP technikáját hozta el a nagyon gazdag utcai motorosoknak. Erős, brutális, formája sokkoló – mintha egy mélytengeri ragadozót festettek volna pirosra. Friss alkotása már épülés közben borzolta a kedélyeket: Ducati Desmosedicit átalakítani felér egy halmozott istenkáromlással.

Az aszfaltozott utak réméből porkavaró dirt tracker készült: az amerikai Cycle World volt olyan bátor, hogy fel is vitte a földes pályára a desmót. Látszik, hogy óvatosan nyúlnak a gázkarhoz, feltehetőleg elég egy milliméternél nagyobb csuklómozdulat és a Ducati halálosan csapja magát keresztbe.

Aszfalton jobban kiélvezik a lemeztelenített motort. Látszik, hogy az átalakítások ellenére kezelhető és élvezetes maradt a tizensokmillió forintos technika. A háromszínű festés biztos, hogy feltűnő, bár Guld Péter, a szerkesztőség dirt track szakértője szerint az összhang kicsit Ed Hardys lett – annyi baj legyen, 200 lóerővel a segge alatt az ember könnyebben viseli a giccset.
 

A videó és a képek forrása: Cycle World

Az oldalról ajánljuk

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
  • Hírek

Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró

A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.

április 7., 11:36
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
  • Hírek

Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van

Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.

tegnap, 15:13
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
  • Hírek

Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői

Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.

április 8., 10:10