Kipufogó 105 decibellel
Üvölts, diktálja a parancsot a csukló. A markolat mozgásával együtt nő a fordulat, emelkedik a hangerő: a Honda CR750 dübögése pokoli, pokolian szép. A végítélet gépesített harsonái lehetnek ilyenek – hangosítsák fel az erősítőt, dőljenek hátra és élvezzék.
Van férfi, akinek nem szorul ettől a hátán ökölbe a szőr?
A CR750 az utcai gépként megismert CB versenyváltozata. Kitként árulták, hisz az American Honda Motor Co. által kiadott kiegészítőket néhány kiemelt kereskedőnél lehetett csak megvásárolni.
A soros négyes sportmotorra vágyók örömmel fogadták az 1970-ben bemutatott CR-t. A sikerek sem maradtak el: a Daytona 200-ról elhozott aranyérem sokakat meggyőzött.
Dick Mann, Ralph Bryans és Tommy Robb az amerikai pályák királyává váltak. Sikerük máig tartó legendát szült, hisz sokan máig replikaként építik meg a szépséges Hondát. Könnyedén módosított váz, alu tank, üvegszálas idomok és a híres, négy a négybe kipufogó – a CR 105 decibelje sokaknak örökre megbontotta a dobhártyáját.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Meghallgattam a motoros propagandát, és igazuk van
Szombaton indul a kampány, aminek célja a motorozás népszerűsítése.
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.