A hang, amit a Harley-tulajnak meg kell szoknia?!
Nem vagyok egy csopperes csávó, és végképp nem vagy az elektromos közlekedés ellensége, de nem hinném, hogy pont a Harley-nak kéne elektromos motorkerékpárt gyártania. Ez az a cég, amely szabadalmakkal védette körbe a 45 fokos V2-es motort, mert csak az mondogatja szépen azt, hogy potato-potato. (Burgonya-burgonya, akarom mondani, krumpli-krumpli.) Sajnos sem a 44, sem a 46 fokos V2-esek nem képesek erre.
A videón tehát azt látjuk, és főleg halljuk, hogyan működik a nemrégiben bemutatott elektromos H-D. Biztos vagyok benne, hogy szédítően megy, de így is igen éles a váltás. Akinek nincs alkalma meghallgatni: hallott már fogászati fúrót? Na, ez ilyen.
Nehéz lesz megszokni. Talán nem is kell.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Íme a fájó bizonyíték, hogy a 2000-es évek eleje már retró
A Honda bemutatta a CB1000F koncepciómotort, és az a helyzet, hogy bátran megkockáztatható, hogy ebből bizony lesz valami.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Nem kérnek az elektromos motorokból az X Games szervezői
Az X Games freestyle motokrossz nevezőit már hivatalosan is értesítették róla, hogy csak belsőégésű motorral lehet rajthoz állni.