Kompresszoros Norton 1974-ből
Az eladó motorok között mindig jó kotorászni az interneten, hiszen mindig találni valami érdekeset, amiért nagyokat lehet sóhajtozni, aztán amikor valaki más elviszi, bánatosan le lehet menni naplementében a Duna-partra, és a Dust in the Windet hallgatva merengeni a semmibe.

A leggusztosabb csemegék jellemzően külföldön bukkannak fel, mint például ez az 1974-es Norton 850 SC Commando, amit egy nagyon ritka Drouin kompresszorral fejeltek meg. A 70-es években ez az extra, és a hozzá tartozó lapsúberes benzinbefecskendezés rendelhető extra volt a kereskedőknél, amivel nagyjából 100 lóerős teljesítményt értek el.
Ezen felül egy sor egyedi extrát sorol fel még az eladó, ilyen a versenyburkolat, a teljes műszerezettség, a gonosz fekete fényezés, a Corbin ülés, a könnyített sárvédő, a hátsó szerszámtáska, a hűtött első dobfék, a spéci olajvezetékek és a dupla olajhűtő.
Ha még nem indult volna be a nyálelválasztás, érdemes megnézni a hétlyukú kipufogókat. Most, már kéne, ugye?
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.