KTM 790 Adventure: elég a dumából, irány veretni
A KTM 790 Adventure R tanulmány az EICMA egyik legígéretesebb koncepciója volt, főleg azért, mert egészen biztosan tudjuk, hogy a bemutatott prototípus minimális változtatásokkal fog gyártásba kerülni. Ha igazak a hírek, 103 lóerő jut majd a 170 kiló körüli száraz tömegre, ami a kategória legjobb súly-lóerő arányát jelenti.
Pengeéles túraenduró lett a KTM 790 Adventure tanulmány
Komoly futómű, sportendurós kialakítás - veszedelmesnek ígérkezik.
A 790 Adventure R-ben rejlő lehetőségeket egy rövid videón mutatja be a KTM - eleve jól indul, a kicsit túltolt filozófiai merengés után a nagyendurós offroad-pápa, Chirs Birch és a tavalyi Dakar győztese, Sam Sunderland összenéznek, elhangzik az elég a dumából, irány veretni mondat, majd tényleg abbahagyják a dumát, és motoroznak egy látványosat.
Birch megy a 790 Adventure R tanulmánnyal, Sunderland pedig a saját 450 Rally versenymotorjával - a 450-es ralimotor látványosan könnyebben mozog terepen, a kanyarokban és az ugrós részeknél még a trükkös vágás ellenére is látszik, hogy sokkal gyorsabb, mint a polgári használatra szánt túramotor, de ez teljesen normális - az lenne a meglepő, ha az ellenkezőjét látnánk.
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Rendőrségi alapmodellt csinált az NT 1100-ból a Honda
Eszedbe jutott már a Honda NT 1100-ról, hogy akár rendőrmotor is lehetne? Másnak is.
- Hírek
Jön: Benelli TRK 902 Explorer
Ezzel megérkezik a Benelli-féle túraenduró a 90+ lóerős motorok ligájába.