Akarni fogsz egy tárgyat, ami ennyi odaadással készült
Lehet vitatkozni arról, hogy melyik minden idők legikonikusabb, vagy legcsodásabb Hondája, az viszont biztos, hogy a VFR750R (gyári kódján RC30) ott van a dobogón.
Az 1987-ben indított Superbike VB-re építették, és a 90 fokos hengerszögű V4-es sportmotor hozta a sikereket. A kor legvágyottabb sportgépe volt, amibe a Honda belepakolt mindent, amit akkor motorgyártó szériamotorba rakhatott.
Ez a videó nem sokkal azután került fel a netre, hogy a Honda bejelentette, Japánban újra gyártani és forgalmazni kezdik az RC30-hoz a gyári alkatrészeket, hogy a megmaradt példányok továbbra is tökéletes állapotban szolgálhassák a tulajdonosaikat.
Újrakezdik az alkatrészgyártást a VFR750R RC30-hoz
30 év alatt lényegében elfogyott hozzá minden. Most újra lesz gyári alkatrész.
Nem tudom, hogy kapott-e valaha motor ennél szebb promófilmet - majdnem nyolc perc, ami a mai pörgős, gyorsra vágott teaserek mellett egészestés mozifilmnek hat, viszont meseszép. Megnézem, és azt érzem, hogy azonnal akarok egy RC30-at, vagy bármilyen tárgyat, ami ekkora gondossággal és odafigyeléssel készült.
Aztán jön a V4-esek vaskos zengése, hát ez úgy csodálatos, ahogy van.
Bár eredetileg ez a gyors poszt itt véget ért volna, de a Youtube beszippantott, aztán azon kaptam maga, hogy az 1989-es Suzuka 8-Hours-t összefoglaló videót nézem.
És akinek egy kis V4 hangra van szüksége ezek után is, annak ajánlom ezt, amiben az RC45-ös RVF750-et hergelik.