A nemzetközileg elismert motorépítők figyelme egyre inkább a japán és európai márkák felé fordul, gyakran törik meg izgalmas custom bike-okkal a Harley Davidsonok dominanciáját. Stellan Egeland, a svéd SE Service vezetője sem ismeretlen név a szakmában, olyan gépekkel szerzett érmeket, mint a világbajnoki harmadik Esok Lucius vagy az első helyezett, hengerenként négyszelepesre átépített retró salakmotor Hulster.
Idén Stellan eltávolodott a klasszikus chopper-bobber vonaltól, hisz a BMW R1200S blokkal hajtott Harrier egy igazi high tech szörny. Az agykormányzású motor egy vadászgépet idéz, könnyűfém és szénszál alkatrészek vannak mindenütt.
Az egyedi első felfüggesztés meghatározza a designt, a térhálós konstrukcióból kikandikáló egyetlen színt a két sárga Öhlins rugóstag jelenti– nem hagy kétséget, melyik országból is származik a sportos hangolású custom. A Harriert a stockholmi On Two Wheels motorkiállításon leplezték le.
A jelenlevők megdöbbenése hatalmas volt, az old school munkáiról megismert SE Service-től senki sem ezt várta. Aki beskatulyázta volna a skandinávokat a legendás choppereik miatt, felejtse el az előítéleteit, ez a BMW megmutatta, hogy nem csak hosszú villákban tudnak gondolni az unalmas téli éjszakákon.
Kedves olvasóink, egy szivacsos üléssel szívesen látnák garázsukban?
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.