A Suzuki sem akar kimaradni a középkategóriájú túraendurók erősödő piacáról. Az F800GS és a Triumph Tiger sikere arra ösztönözte a japán gyártót, hogy felfrissítsék sikeres mindenesüket: a folyamatos információmorzsák után valószínű, hogy hamarosan, június 22-én leleplezik a V-Strom utódját.
A motorkerékpár hengerűrtartalmáról nem beszéltek, lehet, hogy marad a 650, de elképzelhető, hogy a trendeknek megfelelően meghízik az utazók egyik kedvence. A szándékosan életlenített képek nem sokat mutatnak – inkább csak sejthetjük a dobozzal felszerelt gép formavilágát.
A kevés felismerhető részlet viszont olcsó, széles rétegek számára is elérhető gépet mutat. Egyszerű, hagyományos villát látunk a drágább, de mostanra elterjedt fejreállított helyett. A blokk kilógó eleme is nagyon hasonlít az eddigihez – lehet, hogy ez csak egy alapos ráncfelvarrás a remélt forradalmi megújulás helyett?
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
3D fémnyomtatással csinálna könnyebb motorokat a Bosch
Ez a befektetés lehetővé teszi, hogy nagy teljesítményű lézerekkel porított fémből magas szilárdságú alkatrészeket állítsanak elő.
- Tesztek
Pont a felesleges plusztól jó annyiraTeszt: Triumph Speed Triple 1200 RS - 2024.
Triumph Speed Triple 1200 RS, csak a lényeg: hamar kikapcsoltam az elektronikát, és egykeréken indultam a zöldre, első keréken gurultam a pirosra.