Diesel Ducati: a színe legalább szép!

2012.03.18. 09:01 - Totalbike

Diesel Ducati? Na jó, nem kell megijedni: csak a korábbi együttműködését vette szorosabbra a ruhaipari óriás a motorgyárral. Korábban már beszámoltunk a kapcsolatról – a divatcég a bolognaiak sporttevékenységét támogatta.

Barátságuk új szintje a Monster 1100 EVO Diesel. Gázolajos kéthengeres ugyan nincs benne – kár, mert vicces lenne –, de ennek ellenére nagyon jól néz ki a selyemfényű és matt festéssel megbolondított desmo. A forma telitalálat, bár nehéz letagadni, hogy hatottak rá az Icon ruhagyártó és a Wrenchmonkees custom Ducatijai is.

Egy-két elemet finom átdolgoztak, de technikailag nem módosítottak semmit a limitált példányszámban készülő gépen. A Diesel kínálatában is megjelennek a motor logójával és nevével ellátott termékek, sőt, akár együtt is megvásárolhatóak lesznek a géppel. Az ár még ismeretlen, az értékesítés júliusban kezdődik.

Szóljon hozzá!

Kommentek

  • 2012.03.18 09:44:34ashdown

    nagy jó az a nyereg héé!! A dígók azért értenek a dizájnhoz ha máshoz nem is...

  • 2012.03.18 09:51:23Bazsi(HUN)

    Ez nagyon babán néz ki. Hasonló zöldben gondolkodom én is a mocira.

  • 2012.03.18 11:21:10HK417

    A Monster amúgy is egy "húdeodabasz" kiállásu gép és még ezen is dobtak egyet! Kár,hogy amúgy csillió forintokat kérnek értük.

  • 2012.03.18 12:02:39eko

    "Kár,hogy amúgy csillió forintokat kérnek értük."

    ..Meg hogy nem biztos, hogy eljutunk vele a célig. :-DD

  • 2012.03.18 12:07:33Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengitterwetterkotterbeutelratte

    Nem biztos, nem biztos. Egyik géppel sem biztos. Minden úton az emberi tényező a legnagyobb kockázat.

  • 2012.03.18 13:02:18pandius

    ÁÁÁ de bitang!!!!

  • 2012.03.18 13:20:30Pityubácsi

    már majdnem beszartam, hogy olajkályhát építenek, de aztán elolvastam a cikket.
    kinek címezzem a féknyomos alsógatyámat? :))

  • 2012.03.18 14:58:17007 turbozva nem keverve...

    Amerikai hadseregnek vannak diesel Kawasaki katonai krossz motorjai régóta.Igaz kerozinnel mennek ,mert szinte mindenhez ezt használják.

  • 2012.03.18 15:41:53joejoe1974

    Tetszik ez a gép!

  • 2012.03.18 15:43:49pruntyike

    A FOCUS online ma hozza a pontos árat: 13.495 euró, azaz mintegy 4 millió forint. 73kW. A fogyasztásról diszkréten csak annyit ír, hogy nem túl spórolós. Szóval nem az a fukar mindenit. Továbbá ezt a megjelenést military looknak nevezi (bár nincs oldalkocsi, mint a Waffen-SS-nél annakidején, más típusnál persze).

  • 2012.03.18 15:47:09kavicsboy

    A-B-be japán motorral megyünk,divatbemutatóra Ducatival,igaz japánnal is mehetünk,1 a lényeg ha motorozni akarsz,japánt veszel!!pont.

  • 2012.03.18 15:57:22Gyurma73

    de benyeltem a címet:-)már azt hittem tényleg csináltak egy dízelt.

  • 2012.03.18 18:15:42Majdénmegmondom

    Alanis Morisette-nek volt egy hasonló, csak vörös vázzal. Ez klasszisokkal jobban néz ki...

  • 2012.03.18 18:16:28cartmendi

    Kicsit elavult és vicces dolog már ez az Ducati megbízhatatlanság fikázás:) A második monsteremnél vagyok, no problem. De persze nem tisztem megvédeni, mindenki azt használ, amit akar.
    Széles utat, gumi fákat, és még sok olyan tavaszi, cirkálásra született napot, mint a mai volt!

  • 2012.03.18 18:18:14lodola

    egy ducati jtd-t elfogadnék,250 nm-el 2200-as fordulaton

    benzines nem kéne

  • 2012.03.18 19:48:04mozso18

    Tényleg! Miért nincs dízel moci?

  • 2012.03.18 20:18:18janoszeged

    egy ducati jtd-t elfogadnék
    Építs magadnak! Megbámulják majd:-)

  • 2012.03.18 20:20:59janoszeged

    Van többféle dízel motorkerékpár. Neked kellene?

  • 2012.03.18 20:23:15janoszeged

    Pontosabban: szeretnél dízel motorkerékpárt venni magadnak, és azt használni?

  • 2012.03.18 20:28:07chiagochico

    dög

  • 2012.03.18 20:34:59vacakmacko

    nekem lassan kellene dizel moci.tok jo lenne vele 4 5 ezres turakramenni csak ejjel mennek meg az autopaja dijat is megtartanam.mondjuk 1.5 liter olajbol 100 on.lehet en vagyok gyari hibas de evrol evre szegenyebb vagyok,10 eve halalra rohogtem volna magam

  • 2012.03.18 20:36:29vacakmacko

    mar azon olajos motor

  • 2012.03.18 21:01:14Loona

    A cím olvasásakor megijedtem.
    Elég elfogadó emberke vagyok, még a robogósokat is szeretem, de a dízel motor biztosítékkiverős kategória. A motor benzinnel megy.
    Szerencsére csak egy érdekes társulás.
    Nem kéne címlapon szívbajt hozni az emberre. Vagy senki nem kattintana, ha nem lenne ilyen ütős a cím?

  • 2012.03.18 21:26:10exec

    amikor kijött az első diesel porsche ugyanúgy hülyén néztek az emberek, én nem is értem miért nem csinált még senki egy turbo diesel mocit, én kíváncsi lennék rá.

  • 2012.03.18 21:30:11oilhead

    Igen is jó volna már egy dízel vonalat elindítani. Legalább elnyomná valami a kuplung csörgését.

  • 2012.03.18 21:53:10baxigáz

    Ne szarjatok be, a dizel csak Európában menő, a kocsiknál is, máshol nem, úgyhogy sosem lesz dizel Ducati se....: - )))

  • 2012.03.18 22:03:31barnapapa

    Na már szűnik a szívritmuszavarom. Ilyen címet... Nekem kérem családom van!
    Ducatit az vegyen, akit nem vág földhöz
    a) a Desmo ipari nyomatéka;
    b) egy esetleges nem várt javítás költsége.
    Amúgy nem olyan megbízhatatlanok már rég, mint sokan gondolják. A szárazkuplung direkt csörög, úgy illik. Kilométerek százezreit begyűjteni tényleg nem Ducatival kell, de érdemes legalább kipróbálni az élményt, amikor a könnyű csővázban zakatoló kétszelepes Desmo egy jól kunkorított országúton libabőrösre kalapálja a hátat, és olyan natúr fémes örömet okoz, amilyet egy kifinomult, tökéletességre nevelt japán sosem fog. A hibáival együtt lehet szeretni, mert nem mindig a "legjobb" motor a legnagyobb élmény.
    De ne higgyetek nekem, csak egy gyáva hondás vagyok :)

  • 2012.03.18 22:19:29barnapapa

    Na már szűnik a szívritmuszavarom. Ilyen címet... Nekem kérem családom van!
    Ducatit az vegyen, akit nem vág földhöz
    a) a Desmo ipari nyomatéka;
    b) egy esetleges nem várt javítás költsége.
    Amúgy már rég nem olyan megbízhatatlanok, mint sokan gondolják. Persze kilométerek százezreit begyűjteni nem Ducatival kell. Ám legalább kipróbálni érdemes az érzést, amikor a könnyű csővázban zakatoló kéthengeres libabőrösre kalapálja a hátat egy jól kunkorított országúton. Olyan natúr fémes örömet ad, amilyet egy kulturált, tökélyre nevelt japán sosem tud. A hibáival együtt lehet szeretni, mert gyakran nem a "legjobb" motor okozza a legnagyobb élményt.
    De ne higgyetek nekem, csak egy gyáva hondás vagyok :)
    Annak meg, aki kétkerekű olajkályhát gyújtana sok pénzért: Neander Turbo Diesel.
    Jó tapadást!

  • 2012.03.18 22:42:38akos27

    [link]

  • 2012.03.18 23:04:48- Szerzet -

    a termékcsaládhoz tartozik még Vin Diesel

  • 2012.03.19 00:27:47for-avar

    Enfield
    van 350 diesel...1,5L/100km 1500km hatótáv.de max 80km/h sebessége van
    Vagy a Centaurius 2hengeres Diesel 852cm3 olyan hang mint a T4K vagy a Rába 15...meg egy német srác rakott össze egy tényleg jól menő gépet VW diesel 4hengeresből.Megy és nem is rossz a külalak.Indian Four kissé

  • 2012.03.19 08:21:40lodola

    nem tűnt még fel hogy benzinmotort csak ott használnak ahol a végfelhasználó az állampolgár,/személyautó motorcsónak,motorkerékpár/?

    ma már az utolsó döngölőbékába is dízelt szerelnek,de kisrepülőkbe is vajon miért?

    aki meg azzal jön hogy európában terjed csak a dízel az nézze meg az usa dízel adatait ahol keményen duplázódik évről-évre az eladás

  • 2012.03.19 09:57:04Easy Player

    És ne feledkezzünk meg a dMZ-ről!

  • 2012.03.19 10:00:44atiz

    "..Meg hogy nem biztos, hogy eljutunk vele a célig. :-DD"

    ez a megallapitas 2008-ig volt ervenyes.
    for fuxake, wake up.

  • 2012.03.19 10:06:20mitshubishi_pujaro

    Ez a motor komolyan odab@sz. Beltartalmilag egy fostaliga, de, hogy baromira mutatós az 100%

  • 2012.03.19 12:50:57Elmés téveszmés

    "ma már az utolsó döngölőbékába is dízelt szerelnek,de kisrepülőkbe is vajon miért?"
    Németek a II.vh-ban gyártottak harcirepülőket dízelmotorral..

  • 2012.03.19 14:50:09lodola

    hogy is kerül ez most ide?
    én a tendencia miatt említettem hogy mindenhol terjed,miért lenne a motorkerékpár kivétel

    azt meg pláne nem értem miért érez mindenki mérhetetlen fájdalmat ha egy-két gyártó esetleg rááll is

    nem kötelező megvenni semmit

  • 2012.03.19 14:58:52Pasas

    Nekem atommeghajtású kéne.

  • 2012.03.21 19:52:15Hottentottenstottertrottelmutterattentäterlattengitterwetterkotterbeutelratte

    for-avar!

    Nekem a dízel enfield nagyon bejönne, csak állítólag a környezetvédelmi besorolása olyan, hogy itthon forgalomba se lehet helyezni. Szobadísznek meg ekkicsit túl büdös.