Kompresszorral a villany ellen
Bár az idei Pikes Peak-i hegyi felfutó rajtjára még néhány hónapot várni kell, a verseny hivatalos honlapján már közzétették az előzetes nevezési listát. A motorosok mezőnyében eddig 78-an jelezték részvételi szándékukat, és találhatunk néhány érdekességet is.

Az egyik ilyen a japán Itami Takahiro nevezése, aki egy kompresszoros Kawasaki H2-vel vág neki a legendás megmérettetésnek. A Man-szigeti TT versenyekről ismert Robert Barber egy átalakított Honda CBR1000RR nyergébe ül, de rajthoz áll többek közt Don Canet, a Cycle World, és Shelina Moreda, az Asphalt & Rubber szerzője is.
A listán egyelőre nem szerepel a tavalyi győztes Jeremy Toye, aki akkor Kawasakival tudott tíz percen belüli időt futni. Szintén nem nevezett még a kétszeres győztes, nem mellesleg Pikes Peak-csúcstartó Carlin Dunne sem, aki 2013-ban egy elektromos Lightninggal nyert, egy évvel korábban pedig Ducatival futotta a 9 perc 52 másodperces pályarekordot. A következő hetekben persze ők is bekerülhetnek még a nevezők közé.
A verseny nagy kérdése tehát az lehet, hogy 2013 után nyerhet-e ismét elektromos hajtású motorkerékpár a felfutón, vagy ezúttal a tavalyihoz hasonlóan hagyományos üzemű géppel érnek célba a leggyorsabban. És egyáltalán mire lehet elég a számháborúban jól teljesítő kompresszoros Kawasaki H2?
Az oldalról ajánljuk
- Hírek
Szerelembe esett a Call of Duty és a Triumph
Ezúttan nem limitált szériás különleges Triumph érkezik, hanem Call of Duty tematikába öltözik a gyártó versenycsapata.
- Tesztek
Egyik legdrágább kapudrog a motorozás világábaTeszt-szerűség: BMW CE 02 AM
Az egyik legdrágább robogóval (bocsánat, eParkourer) kezdtem a motorozást, de az esetemben talán az egyik legjobbal is.
- Hírek
Rágyúrt a BMW a G-pontra
Bemutatkozott a BMW R 12 G/S, ami minden túraendurók atyját, az R 80 G/S-t idézi szellemiségében és sziluettjében.